فداکاری و از جان گذشتگی از خصوصیات برجسته بسیجیان است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا ، سردار حسین سلامی   در همایش اقتدار عاشورایی سپاه ناحیه تبریز اظهار کرد: بسیج، فرمول حل همه مشکلات جامعه بوده و هر بلایی اعم از طبیعی یا غیرطبیعی به مردم عارض شود، سپر بلا می‌شود.

وی خطاب به بسیجیان گفت: امروز شما فرشتگان آسمانی هستید که روی زمین حرکت می‌کنید و مشکلات را با برکت وجودتان مرتفع می‌سازید، همانا که نجات دهندگان مردم این مرز و بوم هستید.

سردار سلامی افزود: خداوند به قلب های شما اطمینان و سلامت عنایت فرموده‌ و قلب‌های مؤمن محل نزول آرامش الهی است .

فرمانده‌کل سپاه افزود: شما صدای ناله‌ی ابرقدرت‌ها را که در حال احتضار است می‌شنوید اما از رجزخوانی صهیونیسم خبری نیست و هم‌اینک با مقاومت گسترده بنام انقلاب اسلامی و بنام رهبری عالیقدر، امروز جوانه‌های امید مردم درحال رویش است.

 وی تاکید کرد: جاودانگی اسلام به برکت حضور زنان و مردانی است که در لحظه‌های سخت و در موقعیت‌های خطیر برای دفاع از حریم اسلام ناب و دفاع از عزت و شرافت و کرامت امت اسلامی در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

سردارسلامی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: این مردم امام خود را در حلقه انگشتری خود می‌گیرند و نمی‌گذارند لحظه‌ای احساس تنهایی بکند و بنده مفتخرم که در جمع امتداد دهندگان راه قافله‌سالار لشکر عاشورا سرلشکر شهید مهدی باکری حضور دارم.

 فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین از مرکز واکسیناسیون "ساری زمی"  تبریز بازدید کرد و در جریان نحوه واکسیناسیون توسط بسیجیان قرار گرفت.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در این بازدید فعالیت به موقع دانشجویان بسیجی در امر واکسیناسیون عمومی را تحسین کرد و از روند واکسیناسیون در این مرکز ابراز رضایت کرد.

سردار سلامی بر دعوت از همه جاماندگان برای واکسیناسیون جهت افزایش ایمنی اجتماعی تاکید کرد.

 

کدخبر: 722117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟