بازداشت 2 خواهر بالای جنازه مادر + عکس

جنازه یک مادر هندی توسط 2 دخترش در خانه نگهداری شد به این امید که شاید با دعا زنده شود.

به گزارش رکنا، پلیس هند دو زن اهل این کشور را که اقدام به نگهداری جنازه مادرشان در خانه کرده بودند، بازداشت کرد. این دو زن که با هم خواهر هستند به امید زنده شدن مادر ۷۸ ساله شان، جنازه او را در خانه نگهداری می‌کردند. این اتفاق در روستای سوکامپاتی واقع در ایالت تامیل نادو رخ داد.

کشف جسد تجزیه شده مادر هندی در خانه

پلیس جسد تجزیه شده این زن را که هویتش «بی ماری» و یک معلم بازنشسته اعلام شده روز شنبه در خانه اش پیدا کرد. ماری پنج روز پیش از کشف جنازه اش جان خود را از دست داده بود. «بی جاسینت‌ها» دختر ۴۰ ساله و «بی جایانت‌ها» دختر ۴۳ ساله متوفی با انجام مراسم دعا در خانه تلاش می‌کردند تا مادرشان را دوباره زنده کنند.

جسد مادر

بوی تعفن جنازه مادر موجب شکایت همسایگان شد

جنازه این زن پس از آن پیدا شد که همسایگان از انتشار بوی متعفن از خانه وی به پلیس شکایت کردند. پس از حضور پلیس دختران متوفی با قفل کردن درب از ورود ماموران به داخل خانه جلوگیری کردند. پس از تهدید ماموران مبنی بر شکستن در خانه سرانجام دختران متوفی مجبور به باز کردن در شدند. پس از انجام بررسی‌های اولیه، جسد متوفی به بیمارستانی در ماناپارای منتقل شد.

صبح روز شنبه کالبدشکافی روی جسد متوفی انجام شد. هنوز علت دقیق مرگ این زن اعلام نشده است. هنوز مشخص نیست آیا دختران متوفی به علت نگهداری جنازه با اتهاماتی مواجه خواهند شد یا خیر.

کدخبر: 729423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟