مسافر عجیب مترو را به هم ریخت  / او را به بیرون پرت کردند + فیلم
حجم ویدیو: 4.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

مسافر مترو بدون ماسک وارد مترو شد. سایر مسافران با دیدن این مسافر بدون ماسک خشمگین شدند و او را از مترو بیرون کردند.

 

به گزارش رکنا ، شیوع سویه‌های مختلف کرونا در سراسر جهان ترس و وحشت ایجاد کرده است و به همین دلیل شهروندان در کشور‌های مختلف با رعایت بهداشت فردی تلاش می‌کنند تا حد امکان از ابتلا به آن‌ها پیشگیری کنند. یکی از راه‌های موثر در پیشگیری از ابتلاء به کرونا استفاده از ماسک است. استفاده از ماسک می‌تواند تا حدود زیادی فرد را از ابتلا به کرونا محافظت کند.

 

خطر افراد بدون ماسک

با این حال هنوز افرادی در سراسر جهان وجود دارند که ماسک زدن را امری بیهوده تلقی کرده و در هنگام حضور در اجتماع از پوشیدن ماسک خودداری می‌کنند. اقدام خطرناک چنین افرادی موجب به خطرافتادن جان افراد به ویژه افراد گرو‌های پرخطر مانند سالمندان و افراد با بیماری‌ زمینه‌ای می‌شود. اقدام خطرناکی که در برخی مواقع با واکنش شدید دیگر شهروندان مواجه می‌شود.

مسافر بدون ماسک بقیه را عصبانی کرد

ویدئویی که به تازگی منتشر شده درگیری مسافران با یکی از همین افراد را در متروی اسپانیا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مسافران خشمگین که از حضور بدون ماسک این مسافر در داخل مترو نگران هستند او را از داخل واگن بیرون می‌اندازند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۵۸ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران از اقدام مسافران در اخراج این مرد حمایت کردند، اما برخی رفتار مسافران را تند و زننده توصیف کردند.

کدخبر: 707637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟