گزارشی از مبارزه کرونایی شبکه مردمی مدیریت بحران کرونا در پنج استان کشور + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 13.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

به گزارش رکنا، محمد رضایی شریف‌آبادی مسئول گروه جهادی منادیان رحمت تهران در خصوص خدمات جهادی این گروه در مواجهه با بحران کرونا به خبرنگار رکنا گفت: از ۱۵ روز پیش که کشور با بحران کرونا رو به رو شد، ما تعدادی از مسئولین گروه های جهادی و خیریه تصمیم گرفتیم گروهی را تشکیل دهیم تحت عنوان "شبکه مردمی مدیریت بحران کرونا" ، تا با کمک مردم و خیرین بتوانیم در بحث درمان به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی کنیم. الحمدلله تعداد زیادی از خیرین و پزشکان و مسئولین بیمارستان‌های دارای مریض کرونایی عضو این گروه شده‌اند و ما ابتدا به کمک این عزیزان نیازها را بررسی کردیم و سپس نسبت به جمع‌آوری کمک نقدی و خرید اقلام مورد نیاز اقدام کردیم.

وی تصریح کرد: در ابتدا کار با استان تهران و اراک شروع شد. در روزهای اول بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، آرش، محب یاس، شهدای یافت‌آباد تهران و بیمارستان‌های ولیعصر و خوانسار اراک مراکزی بودند که به آنها اقلامی چون الکل، دستکش، گان و مواد ضدعفونی‌کننده رساندیم.

رضائی ادامه داد: بعد از چند روز، تمرکز را روی استان گیلان قرار دادیم، زیرا اوضاع در این استان وخیم‌تر و امکانات کم‌تر است. تا الان با کمک موکب محسنین گیلان به بیمارستان‌های تالش، رشت، املش ، صومعه‌سرا، آستانه اشرفیه، لنگرود، لاهیجان و ... اقلام بهداشتی و حفاظت فردی را ارسال کرده‌ایم. از روزهای آینده قرار است بیمارستان‌های مازندران و لرستان را تحت پوشش قرار دهیم.

مسئول گروه جهادی منادیان رحمت با ابراز نگرانی از ادامه داشتن ترددهای غیرضروری در شهر گفت: اگر مردم بحران را جدی نگیرند و در خانه نمانند تلفات زیادتری خواهیم داشت و یک فاجعه انسانی رخ می‌دهد. آگاه‌سازی مردم بهترین روش است که از خطرات در امان باشند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات موجود در زمان بحران کرونا گفت: مشکلات پرستاران و پزشکان که با جان و دل زحمت می‌کشند، بسیار زیاد است و آنها با کمترین امکانات به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند. متاسفانه در بازار اجناس تقلبی زیاد و قیمت کالاها چند برابر شده است و این باعث شده که خدمت‌رسانی خیلی سخت شود و از این رو همکاری مردم برای خانه ماندن و سفر نرفتن تاثیر بسزایی در کنترل این ویروس خطرناک دارد.

بر اساس این گزارش هم‌وطنانی که علاقه‌مند هستند در این حرکت انسان‌دوستانه فرشتگان سفیدپوش را یاری کرده و با کمک‌های خود حافظ جان‌های بیشتری باشند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 6273-8111-3902-6097 به نام گروه جهادی منادیان رحمت که به اختصار "گروه جهادی" نمایش داده می‌شود واریز کنند.

www.seza.ir

خدمت‌رسانی «شبکه مردمی مدیریت بحران کرونا» در پنج استان کشور

خدمت‌رسانی «شبکه مردمی مدیریت بحران کرونا» در پنج استان کشور

خدمت‌رسانی «شبکه مردمی مدیریت بحران کرونا» در پنج استان کشور

خدمت‌رسانی «شبکه مردمی مدیریت بحران کرونا» در پنج استان کشور

خدمت‌رسانی «شبکه مردمی مدیریت بحران کرونا» در پنج استان کشور

آدرس: تهران،پاسداران،خیابان گل‌نبی،خیابان ناطق‌نوری،بوستان‌کتاب،واحد12
  تلفن ثابت:  021-22854969 / 021-22855124
  نمابر:  021-22858795
  تلفن همراه:  09916364410
  تلگرام: telegram.com/monadianrahmat

 

  ایتا: etaa.com/monadianrahmat

 

  اینستاگرام: instagram.com/monadianrahmat

 

  سایت: seza.ir 
کدخبر: 551135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟