کشف جنازه ناشناس در الموت + عکس جنازه

کشف جنازه مردانه در الموت غربی چه رازی داشت؟

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از کشف یک جسد مجهول‌الهویه در الموت غربی خبر داد.

به گزارش رکنا، حکمت اله هاشمی اظهار کرد: روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ گروهی از دره نوردان استان قزوین گزارشی مبنی بر رویت یک پیکر در دره توان منطقه الموت غربی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام کردند.

جنازه در الموت کشف شد

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و احتمال وقوع سیل و مفقود شدن جنازه بلافاصله نشست فوری حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با هیات کوهنوردی تشکیل شد و یک تیم پنج نفره (سه تن از نجاتگران تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین و ۲ تن از اعضا هیات کوهنوردی) به منطقه اعلام شده اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی محیط و پیمایش دره های این منطقه و کشف پیکر با استفاده از تجهیزات و ایجاد کارگاه اقدام به بالاکشی کردند و این پیکر مجهول الهویه را تحویل نیروی انتظامی دادند.

هاشمی در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات این تیم گفت: این عملیات به مدت ۲۲ ساعت و با تلاش و فداکاری نجاتگران و همکاری دفترنمایندگی جمعیت هلال احمر رودبار الموت انجام شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 683924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟