دستگیری 130 تبهکار حرفه ای در پایتخت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ"دوستعلی جلیلیان " سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در اجرای دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور بیان داشت: در ادامه سلسله طرح های ارتقاء امنیت در پایتخت، دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور بــا تلاش همکاران، کار اطلاعاتی و انجام اقدامات توسط کلانتری های سرکلانتری هفتم برگزار شد.

دستگیری 130 تبهکار حرفه ای

وی گفت: 130 نفر از سارقان ، مالخران، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچی در این طرح دستگیر شدند که از این تعداد یک هزار و 2٠٠ عدد اموال مسروقه کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت افزود: 17 خودرو، 35 موتور سیکلت، 2 و نیم میلیارد تومان از اموال مردم، نمونه ای از این کشفیات اسـت.

سرهنگ جلیلیان افزود در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور 3 نفر قاچاقچی اموال قاچاق دستگیر و از این افراد مقدار 7 میلیارد ریال اموال که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف گردید.

سرکلانتر هفتم در ادامه گفت: تعداد سارقان و مالخران دستگیر شده در این طرح 56 نفر بوده که از آنان، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اموال سرقتی کشف و ضبط گردید.

وی گفت در اجرای این طرح 63 نفر خرده فروش و توزیع کننده انواع مواد مخدر دستگیر که از این سوداگران مرگ 650 گرم انواع مواد مخدر کشف گردید.

سرکلانتر هفتم ضمن قدردانی از شهروندان گرامی که در اجرای این طرح پلیس را یاری کردند از انان خواست از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 که حلقه ارتباط مردم با پلیس است هرگونه موضوع مشکوک را به اطلاع خادمان خود در نیروی انتظامی برسانند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟