پسر تهرانی را به خاطر یک موبایل نیمه شب سلاخی کردند + عکس

به گزارش رکنا، ساعت 12 شامگاه چهارشنبه 15 آبان امسال دزدگیر خودرویی در کوچه جابری شهرک شریعتی به صدا در آمد و صاحب خودرو از خانه اش بیرون آمد که ناگهان با صحنه عجیبی روبه رو شد؛ پسر جوانی غرق خون روی زمین و کنار خودرویش افتاده بود که او خیلی زود با اورژانس تماس گرفت و امدادگران با حضور در محل اقدامات پزشکی را برای نجات جان این جوان ناشناس آغاز کردند.

بدین ترتیب، تیمی از ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد به محل اعزام شدند و زمانی که تیم پزشکی قصد انتقال این جوان به بیمارستان را داشتند یکی از مغازه داران با دیدن صورت پسر جوان ادعا کرد که او را می شناسد.

پسر جوان که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد به بیمارستان منتقل شد و با شناسایی خانواده اش خیلی زود پدر و مادر ابوالفضل به بیمارستان رفتند اما وقتی پای در آن جا گذاشتند با تلخ ترین خبر زندگی شان روبه رو شدند.

ابوالفضل به خاطر ضربه چاقویی که به قلبش وارد شده بود تسلیم مرگ شد و تلاش پزشکان برای نجات او بی نتیجه ماند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در گام نخست پدر ابوالفضل که یک مغازه کفش فروشی در بازار تهران دارد هدف تحقیق قرار گرفت.

پدر جوان به ماموران گفت: پسر 18 ساله‌ام در یک مغازه تولیدی در منطقه هفت تیر کار می کرد و هر روز همراه من از خانه خارج می شد و شب ها نیز پس از پایان کار به مغازه من می آمد و با هم به خانه باز می گشتیم.

وی افزود: ساعت 22:30 بود که همراه ابوالفضل به سر کوچه رسیدیم، پسرم برای خرید از من جدا شد و من به خانه رفتم تا این که ساعت 24 صدای زنگ خانه به صدا در آمد، وقتی وارد کوچه شدم خودروی آمبولانس و پلیس در کوچه بود و از اهالی محل شنیدم که پسرم زخمی شده است. نمی دانم چه اتفاقی برای پسرم افتاده، او با هیچ کسی اختلاف نداشته است.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که موبایل ابوالفضل به سرقت رفته است بنابراین فرضیه قتل برای سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت و تیم پلیسی دوربین های مداربسته را در نزدیکی محل جنایت مورد بررسی قرار دادند.

بررسی ها نشان می داد ابوالفضل پس از خرید با پای پیاده به سمت خانه‌شان در حال حرکت بوده که در وسط کوچه یک جوان از پشت به او حمله کرده است و قصد سرقت موبایل ابوالفضل را داشته است اما پسر جوان در برابر دزدان خشن مقاومت می کند و سارق برای اجرای نقشه اش با چاقو ضربه‌ای به قلب ابوالفضل می زند و پس از سرقت موبایل سوار بر موتورهمدستش پا به فرار می گذارند.

بنا به این گزارش، با گذشت شش روز از این جنایت تحقیقات کارآگاهان جنایی برای دستگیری عاملان این سرقت مرگبار ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟