چندی پیش از طریق مسئول بازرسی اداره برق منطقه بیهقی، مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در جریان رفت و آمد‌های مشکوکی به یکی از ساختمان‌های این محدوده قرار گرفتند. این مهندس که خودش برای بازرسی این ساختمان در منطقه ونک مراجعه کرده بود گفت: از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که افرادی ساکن ساختمانی در محدوده ونک هستند اما آنها به هیچ عنوان هزینه قبوض برق مصرفی خود را پرداخت نمی‌کردند تااینکه برای بررسی علت این موضوع به محل رفتم. دقایقی که آنجا بودم متوجه رفت و آمد‌های مشکوکی به آپارتمان شدم. افرادی با اسناد و مدارک به این محل مراجعه و پس از انجام اقداماتی محل را ترک می‌کردند. با توجه به حساسیت موضوع، مأموران عملیات کلانتری به‌طور ویژه به بررسی پرداختند که مشخص شد ساکنان این ساختمان، با تصرف سه واحد از این آپارتمان، محل را به مکانی برای اقداماتی غیرقانونی مانند جعل اسناد و مدارک تبدیل کرده‌اند.

با محرز شدن این جرایم، هماهنگی قضایی صورت گرفت و تیم عملیات کلانتری وارد عمل شده و صبح چهارشنبه وارد ساختمان شده و 10 متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای - جانشین پلیس پیشگیری پایتخت- در تشریح این خبر بیان داشت: پس از بازداشت متهمین که در سه واحد از این ساختمان ساکن بودند، از محل مقادیر زیادی اسناد و مدارک مجعول و اوراقی که آماده جعل و اقدامات مجرمانه بودند به همراه سه قبضه سلاح سرد کشف شد که همگی به همراه متهمین به کلانتری منتقل شدند. با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان انتظامی مشخص شد که این باند که سرکرده اصلی آنها همچنان متواری است با شناسایی و آگاهی از املاکی که به دلایلی صاحبان آنها در محل حضور نداشتند آنها را با جعل و سندسازی تصاحب کرده و به مردم می‌فروختند.

بنابراین گزارش، با به‌دست آمدن این مدارک، متهمین به مقام قضایی معرفی شدند و تحقیقات در رابطه با اقدامات مجرمانه این افراد جریان دارد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟