به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان با توجه به چند سرقت مسلحانه از سوپرمارکت‌های سطح شهر آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری دزدان مسلح وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که 2 پسر جوان با پوشاندن صورت‌هایشان و در ساعات پایانی شب پای در سوپرمارکت‌ها گذاشته و با تهدید تفنگ وینچستر اقدام به سرقت پول‌های داخل مغازه و گوشی موبایل صاحب مغازه‌ها پا به فرار گذاشته‌اند.

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات با بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارق مسلح شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه دزد جوان دستگیر شد.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه دزد مسلح وسایل سرقتی و تفنگ وینچستر را به دست آوردند و مرد جوان که از دزدان سابقه‌دار است به ناچار لب به اعتراف گشود.

دزد مسلح به ماموران گفت: برای تامین هزینه‌های اعتیادم به مواد مخدر صنعتی شیشه تصمیم به سرقت گرفتم که با همدستی یکی از دوستانم و با در دست داشتن یک تفنگ وینچستر در ساعات پایانی شب به سوپرمارکت‌ها حمله می‌کردیم و دست به سرقت مسلحانه می‌زدیم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته و تجسس‌ها برای دستگیری دیگر متهم این پرونده ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 452988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟