به گزارش گروه حوادث رکنا، سعید 25 ساله درحالیکه برای تنظیم دادخواست طلاق صبح دیروز به دادگاه خانواده ونک تهران آمده است، به قاضی گفت: 5 سال است که با نازی ازدواج کردم در این مدت زندگی خوبی را با او تجربه کردم اما این اواخر متوجه تغییرات وی شدم.

وی ادامه داد: از مدتی قبل که نازی با یکی از دوستانش به نام نسرین آشنا شده، از من درخواست های مالی عجیبی داشت درحالیکه از وضعیت مالی من مطلع بود.

سعید افزود: نازی دیگر آن زن سابق نبود و شب ها دیر وقت به منزل می آمد و وقتی از او که کجا بوده است با تندی برخورد می کرد و دعوای شدیدی در خانه راه می انداخت. تا اینکه مدتی پیش مطلع شدم که در شبکه های اجتماعی با پسری به نام سروش دوست شده است.

این مرد خاطر نشان کرد: یک شب که نازی خواب بود به طور پنهانی گوشی اش را برداشتم و متوجه عمق رابطه او و سروش شدم به طوریکه عکس های کاملا خصوصی خود را برای آن مرد ارسال می کرد. آن شب وقتی قضیه را به نازی گفتم مثل همیشه دعوا راه انداخت و گفت که سروش فقط دوست عادی من است و این موضوع به تو ارتباطی ندارد.

سعید ادامه داد: در آن شب که دیگر تاب شنیدن حرف های نازی را نداشتم خانه را ترک کردم و ساعتی بعد به خانه بازگشتم که سروش را در آنجا دیدم و دنیا روی سرم خراب شد. پس از آن خانه را برای همیشه ترک کردم و می خواهم به آرامش سابق زندگی ام بازگردم.

  بنابر این گزارش،  قاضی پرونده پس از استماع اظهارات سعید دستور احضار همسر وی را صادر کرد.

فیلم گفتگو با مریم که با شگرد ویژه ای تهرانی ها را به دام می انداخت

کدخبر: 443760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟