Jeffrey-Barry-review

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک مرد 57 ساله به جرم Crime عقیم کردن و قتل Murder همسایه خود به 23 سال حبس محکوم شد.

جفری باری 57 ساله که به دلیل بیماری اسکیزوفرنی پارانوئید دست به این جنایت Crime زده بود در اعترافاتش گفت: من فکر می کردم کمیل احمد، همسایه دیوار به دیوار ما، با زن من ارتباط دارد و این موضوع در حدی مرا آزار داده بود که بار ها بدون دلیل همسرم را مورد آزار و اذیت قرار می دادم یا کمیل را هر وقت در راه پله ها می دیدم به او حرف های رکیک می زدم، اما او که انگار می دانست من مریض هستم به حرف های من اهمیت نمی داد و بی توجهی می کرد و همین موضوع مرا بیشتر از قبل حساس تر کرده بود.

وی ادامه داد: روزی که من دست به این کار زدم زمانی بود که من برای پیاده روی روزانه به پارک رفته بودم و وقتی برگشتم متوجه شدم کمیل در خانه ما ساعت های طولانی بوده، دلیل ماندنش را از همسرم می پرسیدم از جواب دادن سر باز می کرد و باعث شده بود من شکاک بشوم.

وقتی که همسرم به من جواب درستی نداد یک حالتی مانند جنون بهم دست داد که احساس کردم زندگیم در حال پاشیدن است به همین دلیل ابتدا همسرم در حد مردن کتک زدم و بعد به سراغ همسایه زالو صفتم رفتم.

جفری در ادامه افزود: کمیل وقتی چشمان خونبار من را دید به لکنت افتاد اما بعد انگار که هیچ اتفاقی نیوفتاده است مرا به داخل دعوت کرد و مدام تکرار می کرد: آمده بودم یک سری ابزار از تو قرض بگیرم که مبل هایم را تعمیر کنم اما تو نبودی مجبور شدم به داخل خانه ات بیایم تا همسرت برایم وسایل های مورد نیازم را پیدا کند.

اما من که می دانستم او دروغ می گوید به سمتش حمله ور شدم و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم، کمیل زیر مشت و لگد هایم التماس می کرد که حرف هایش را باور کنم اما من در ذهنم فقط صحنه های ناجوری از او و همسرم می آمد که مرا دیوانه تر از قبل کرده بود. به سمت آشپزخانه اش دویدم و چاقو بزرگی را برداشتم.

کمیل مدام از من خواهش می کرد که به حرف هایش گوش کنم و وقتی چاقو را دست من دیده بود انگار که خودش را خیس کرده بود به پا هایم افتاد، اما من که نمی توانستم حرف هایش را باور کنم به او گفتم بلایی به سرت می آورم که تا آخر عمر قدرت داشتن رابطه با جنس مخالف و لذت بردن از زندگی ات را از دست بدهی و بعد با اجبار و بستن دست و پایش او را برهنه کردم و خیلی راحت بدون توجه به دست و پا زدنش، او را عقیم کردم.

کمیل را که از شدت درد و خونریزی بیهوش شده بود در خانه اش رها کردم و به بیرون آمدم که بعدا متوجه شدم به خاطر بوی گند خون همسایه ها به خانه او آمده بودن که با جنازه اش رو به رو شدند.

پلیس پس از ثبت اظهارات او، جفری را برای تایید بیماری اش به پزشک Doctor مراجعه داد که طی آزمایشات انجام شده پزشکان بیماری او را تایید کردند.

دادگاه و هیئت منصفه کشور یورکشایر، پس از اعترافات و گزارشات پلیس، جفری باری را به 23 سال زندان Prison محکوم کردند.

Jeffrey-Barry-review (1) - Copy

SWNS_JEFFREY_BARRY_01

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خواننده خارجی حامی اسرائیل در تهران کنسرت می گذارد!

مجری خبر تلویزیون درگذشت

دردسر شوم عیاشی های پدر برای دختر بی نوا در مشهد

شوهرم می خواست زبانم را ببرد که پذیرفتم در خانه اش16 سال زندانی باشم!

2 جوان مرا در دخمه شیطانی آزار دادند / فرهاد نفر سوم بود که دختر جوان را فراری داد! + عکس

قتل عروس همدانی در مقابل چشمان شوهرش + جزئیات

داماد خائن هنگام مراسم عقد عروس را عوض کرد / مهمانان شوکه شدند! + عکس

نیمه شب وقتی بیدار شدم، شوهرم و یک زن غریبه را در حمام دیدم! / اعتراف زن قاتل سریالی گیلان +عکس

3 مرگ عجیب در تهران / نوزادی هنگام ختنه شدن، زن جوان هنگام زایمان و مردی هنگام عمل جراحی لاغری!

دختر 14 ساله بودم که دوستان پدر بی غیرتم مرا تسلیم خود کردند!

واژگونی خودرو شاسی‌بلند راز باغ ویلا را لو داد / 28 شاکی در تعقیب راننده بودند!

مرد شکاک همسایه خود را عقیم کرد / او با زنم در خانه تنها بود! + عکس

دختر 16 ساله در خانه مرد مطلقه صحنه وحشتناکی دید!

کدخبر: 391313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟