مرد جوان پس از عقیم شدن، بازیگر فیلم های ناجور شد +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جان وین بابایت، 46 ساله، در ماه مارس 1994 مورد حمله وحشتناکی قرار گرفت. یکشنبه شب بود که همسر سابقش، لورنا، در حالی که خواب بود با چاقو به جانش افتاد و او را عقیم کرد.

این مرد که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت، پس از 10 ساعت جراحی از مرگ نجات یافت اما پزشکان برطرف شدن عقیم ماندن او را شرطی اعلام کردند.

پلیس با شکایت این مرد، زن او را بازداشت کرد. این زن در بازجویی ها گفت که شوهرم به خاطر اینکه مست بود و  به طور وحشیانه ای آن شب به من تجاوز کرد، تصمیم گرفتم تا او را برای همیشه از مرد بودن بیندازم.

این مرد گفت: هنوز هم در مورد حمله با چاقوی آشپزخانه و سطل خون ریخته شده در اتاق خواب خود کابوس می‌بیند. و هرگز آن صحنه وحشتناک را فراموش نخواهد کرد.

این مرد که هنگام حادثه 24 سال بیشتر  نداشت، گفت: پس از جراحی پزشکان به من گفتند که هرگز نمی توانم مجددا رابطه داشته باشم چون صدمه های من خیلی بد بود.اما این اتفاق نیفتاد و من بهبودی کامل پیدا کرده ام.

وی ادامه داد: مشهور شدنم بابت این اقدام زنم باعث شد که کارگردان فیلم های ناجور به سراغم آمد و از من خواست تا در فیلم های او بازی کنم و من که دوست داشتم به نوعی از زن سابقم انتقام بگیرم و او را متوجه کنم که هرگز عقیم نشده ام، بازی در این فیلم ها را پذیرفتم.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، لورنا بابیت زنی که جان بابیت را ناقص کرده بود، پس از محاکمه از شوهرش طلاق گرفت و از زمانی که شوهر سابقش اقدام به بازی در فیلم های ناجور کرد نام خود را تغییر داد و با نام لورنا گالو یک سازمان غیر دولتی تاسیس کرد تا بتواند از زنانی که مورد اذیت و آزار قرار گرفته اند، حمایت کند.

جان در حال نوشتن زندگینامه ی خود و یک کتاب است. این کتاب شامل ماجرای حملات وحشیانه به اندام مردانه است که بیش از یک قرن اخیر اتفاق افتاده است.

بریده (1)

بریده (3)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پریناز و 2 پسر لباس مرد تهرانی را در خیابان خلوت درآوردند!

مردانی که دنبال داشتن چهره زنانه می روند!

اعتراف 2 شیطان صفت به آزار وحشیانه دختر 16 ساله

دستگیری معلم شیطان‌صفت در صحنه های چندش آور

رفتار غیراخلاقی 3 پرستار با با یک زن ! + عکس

جوان شیطان صفت به خاطر ربودن یک دختر ایرانشهری دستگیر شد

فوری/ حمله انتحاری در مسکو

راز گدایی عجیب در پرواز شیراز-قطر لو رفت +فیلم

مرد جوان پس از عقیم شدن، بازیگر فیلم های ناجور شد +عکس

گروهک تروریستی «جیش‌العدل» فیلمی از وضعیت سرباز اسیر سعید براتی را منتشر کرد+ تصویر

فریبرز هنگام همخوابی با من فیلم گرفت / فیلم همه جا پخش شد و برادرم دید!

تجاوز به یک دختر در پشت سطل آشغال دانشگاه / 2 دانشجو محکوم شدند + عکس

عاقبت تجاوز و ارتباط با 4 زن شوهردار  / 4 مرد سر جوان شیطان صفت را بریدند و جسدش را تکه تکه کردند + عکس

 

کدخبر: 389409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟