به گزارش گروه جنایی رکنا، اواخر سال ۹۶ یک زن جوان به همراه برادرزاده ۱۳ ساله اش به نام رومینا به پلیس Police آگاهی تهران رفت و از یک مرد ۴۰ ساله به نام احمد شکایت کرد.

این زن گفت: یک سال است که برادرم به خاطر حمل مواد مخدر Drugs به زندان Prison افتاده است. همسرش هم در این مدت از او جدا شد. به همین خاطر برادرزادم رومینا گاهی اوقات را پیش مادرش می ماند و بعضی شبها را به خانه من می آید. مدتی است متوجه شده ام برادرزادم به افسردگی مبتلا شده است. حالا که با او صحبت کرده ام فهمیدم او به تله یک مرد افتاده و مورد سواستفاده قرار گرفته است.

به دنبال شکایت این زن پلیس به بازجویی از دختر نوجوان پرداخت .

رومینا گفت: وقتی پدرم به زندان افتاد و مادرم از او جدا شد زندگی ام به هم ریخت. من بعضی شبها را در خانه مادرم بعضی شبها در خانه دوستانم و گاهی اوقات هم در خانه عمه ام می ماندم.تا اینکه مدتی پیش به پیشنهاد یکی از دوستانم با یک مرد ۴۰ ساله آشنا شدم . احمد وقتی شرایط سخت زندگی ام را فهمید به من قول داد کمکم می‌کند. من حتی درباره احمد با مادرم صحبت کرده بودم. مادرم گفته بود اگر یک بار با احمد ملاقات داشته باشد و او را بشناسد اجازه می‌دهد تا رابطه ام را با او ادامه دهم. مادرم یکبار به دیدن احمد آمد و بعد از آن رابطه من و احمد باهم بیشتر شد.

دختر 13ساله ادامه داد: من بیشتر وقت‌ها به خانه این مرد می‌رفتم. او به من موادمخدر می داد و وقتی از خود بی خود می شدم مرا آزار می داد. من که پس از مدتی از این وضعیت خسته شده بودم خواستم ارتباطم را با احمد تمام کنم اما او دست از سرم بر نمی داشت. یک بار که به ملاقات پدرم در زندان رفته بودم ماجرا را به او گفتم .به همین خاطر پدرم پیگیر ماجرا شد و حضانت مرا به عمه ام سپرد .

به دنبال اظهارات ضد و نقیض این دختر که در بازجویی های بعدی مدعی شده بود احمد دوست پدرش بوده و وقتی از ماجرا زندانی Prisoner شدن پدرش مطلع شده وی را به تله شیطانی اش کشانده است احمد بازداشت شد ولی جرمش را انکار کرد. وی دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد و خودش را بی گناه خواند. این مرد ادعا کرد از سر دلسوزی با دختر نوجوان رفت و آمد داشته است. قضات دادگاه این مرد را به شلاق، زندان و تبعید محکوم کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز جوان پرشیا سوار به دختر جوان / این جوان در شمال تهران بی ناموسی می کرد / او را می شناسید؟ + عکس بدون پوشش

این زن و مرد خبیث را دیده اید؟ / آن ها در حرم امام رضا(ع) کار کثیفی انجام دادند + عکس

 پلیس شوهرم را کنار دختر خاله ام در اتاق خواب دستگیر کرد / مردی را اجیر کرده بودم تا او را تعقیب کند

فوری / دختر 13 ساله یک سیاستمدار ایرانی ربوده شد

سرنوشت تکاندهنده دختر زیبای ایرانی + تصاویر و جزییات

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

جن در رختکن استادیوم فوتبال !+ فیلم واقعی 16+

 

کدخبر: 382189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟