زن شیشه ای که در خیابان ها می گشت پس از 6 سال از رفتن به زیر زمین کاوه گفت و ..! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، عقربه ها 30 دقیقه بامداد دوشنبه 11 دی ماه امسال را نشان می داد که زن جوانی با چهره ای آشفته پای در کلانتری 132 نبرد گذاشت و ادعای عجیبی را پیش روی ماموران پلیس Police قرار داد.
زن جوان که زهرا 34 ساله است به ماموران گفت: 12 سال است که مواد مخدر Drugs مصرف می کنم و سال 90 بود که برای گرفتن مواد به خانه مرد جوانی به نام کاوه در شهرک جعفریه در نزدیکی شهرستان ملارد رفتم و پس از اینکه مواد را از او گرفتم به زیرزمین خانه اش رفتم تا مواد مصرف کنم که کاوه به سراغم آمد و قصد داشت تا به من تجاوز Rape کند که برای دفاع از خودم یک چوب که در زیرزمین بود را برداشته و با آن ضرباتی به سرش زدم.
وی افزود: وقتی کاوه روی زمین افتاد از آنجا خارج شدم و به سراغ مصرف مواد مخدر رفتم تا اینکه شامگاه یکشنبه در منطقه شهریار مواد مخدر شیشه کشیدم و با پای پیاده تا کلانتری آمدم و تصمیم گرفتم این قتل Murder را پس از 6 سال فاش کنم.
بدین ترتیب زهرا برای تحقیقات بیشتر صبح امروز پیش روی بازپرس محسن مدیرروستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و در حالیکه سراسیمه روی صندلی نشسته بود و ادعا می کرد حال خوبی ندارد می گفت که من قاتل The Murderer نیستم.
بازپرس جنایی تهران در این مرحله دستور تحقیقات ویژه را صادر کرد و کارآگاهان در بررسی پرونده ها متوجه شدند که روز 7 شهریور ماه جسد مر جوانی به نام کاوه در منطقه ملارد پیدا شده است.

2342-114-44-333
همین کافی بود تا درستی حرفهای زهرا تایید شود و این در حالی بود که زهرا با دستنبد و پابند روی صندلی شعبه ششم دادسرای امور جنایی می گفت من قتلی انجام ندادم ، بیگناهم و به خاطر مصرف مواد مخدر شیشه این ادعاها را کردم و حال خوبی ندارم.
با توجه به اینکه زهرا اظهار می کرد حال خوبی ندارد بازپرس مدیر روستا دستور داد تا تیمی از امدادگران اورژانس برای بررسی وضعیت زن جوان به دادسرا مراجعه کنند.
تیم پزشکی پس از معاینات پزشکی اعلام کردند که وی کمی تپش قلبش بالا بوده و در حال حاضر شرایط بهتری دارد و حال عمومی زن جوان خوب است.
زهرا پس از آرام شدن به خبرنگار رکنا گفت: 12 سال قبل به واسطه دوستانم و در جمع آنها به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم و پس از ازدواج صاحب فرزند شدم که 4 سال قبل به خاطر مشکلاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و پسرم که امروز 6 ساله است با پدرش زندگی می کند و اطلاعی از او ندارم.
وی افزود: پس از جدایی یک آرایشگاه راه ا ندازی کردم و هزینه های اعتیاد و زندگی ام را تامین می کردم اما از 3 سال قبل به خاطر مصرف زیاد مواد مخدر شیشه دیگر از نظر روانی به هم ریخته شدم و شاید باورتان نشود بارها پس از مصرف مواد مخدر با پای پیاده از شهریار تا قم ، ساوه و شهرهای مختلفی رفتم و وقتی به حال عادی بازگشتم نمی دانستم چطور به آن شهرها یا محله ها رفتم.
زن جوان ادامه داد: چند بار به خاطر مصرف مواد مخدر آنقدرکنترلم را از دست داده بودم که لباسم را در وسط خیابان در آوردم و به صورت برهنه در خیابان پرسه می زدم.
زهرا گفت: شب گذشته نیز در شهریار مواد مخدر مصرف کردم و از آنجا تا کلانتری 132 نبرد تهران پیاده آمدم و در مسیر در ذهنم صداهای عجیبی می شنیدم و به کلانتری رفتم و این ادعاها را کردم .
بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله با توجه به اینکه قتل در شهرستان ملارد رخ داده است دستور داد تا متهم همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد منتقل شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آرزو برای ازدواج با من مسلمان شد ولی این فکر که او با دوستم هومن ارتباط دارد مرا اذیت می کرد تا اینکه ..! + عکس

اعدام قاتل ستایش سحرگاه فردا - چهارشنبه -

پدرم کارهای کثیفی با خواهرانم می کرد با تیشه او را کشتم!

حمله آشوبگران به پاسگاه پلیس قهدریجان + فیلم

دستگیری عاملان آتش سوزی اتوبوس در کرج + فیلم گریه های راننده اتوبوس

قتل خونین مردی در منطقه شیان / همه دیدند قاتل با پای پیاده گریخت

ماجرای سوزاندن مأمور پلیس در قهدریجان چیست؟!

راننده شیطان صفت پراید 2 زن مسافر را کتک زد تا آزار دهد + عکس

درگیری مرگبار چند جوان با شمشیر و چاقو در کوچه بن بست+ فیلم

بخشش دو کلیه پدر و مادر برای نجات فرزندشان +عکس

این خانواده مشهدی همیشه مسلح بودند تا ..!

گفتگو با مرد شاهین شهری که در نا آرامی ها شب گلوله خورد / آن ها گفتند بگو ماموران زده اند!+ فیلم و عکس

اقدام عجیب پسر 320 کیلویی به خاطر شرم رویارویی با مردم + عکس

جسد زن گمشده صومعه سرایی چه سرنوشتی در رودخانه داشت؟

علی‌اکبر معین‌فر درگذشت

تعطیلی مدارس ایذه به دلایل مسائل امنیتی

ردپای یک دختر در پرونده پزشک تبریزی / علیرضا با همکلاسی زنش ارتباط داشت! + عکس

داستان تلخ «ناتا»، «سارا» و ... در پایان دورهمی شبانه شمال تهران + عکس

کدخبر: 342958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟