مهری هفته ای یکبار به اتاقک دنجی که در نمایشگاه ماشین داشتم می آمد تا اینکه ..! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،سوم شهریورماه سال 91، زن میانسالی با مراجعه به کلانتری 169 مشیریه، مأموران را از ناپدید شدن دختر 31‌ساله‌اش به نام مهری باخبر کرد و گفت: «صبح روز گذشته دخترم با خودروی پرایدش از خانه خارج شد، اما هنوز برنگشته است. هر جا به فکرم می‌رسید سراغش رفتم اما خبری از او نبود.‌» او در ادامه گفت: «دخترم قبل خروج از خانه با تلفن همراهش صحبت می‌کرد و با کسی قرار ملاقات می‌گذاشت. نگرانم اتفاق بدی افتاده باشد.‌»

با اعلام خبر مفقودی، مأموران در اولین گام از تحقیقات خود مشخصات پراید دختر جوان را در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار دادند تا اینکه 33 روز بعد مأموران کلانتری 118 ستارخان آن خودرو را کشف کردند. همچنین مأموران در گام بعدی تحقیقات با بررسی فهرست مکالمات تلفنی دختر جوان، به مرد 40‌ساله‌ای تبعه افغان به نام ظفر که در ساختمان نیمه‌کاره‌ مشغول کار بود، مظنون شدند.

به این ترتیب مرد افغان در تاریخ بیست و هشتم آبان‌ماه همان سال در مهرآباد جنوبی بازداشت شد. او در بازجویی‌ها گفت: «سال‌ها در نمایشگاه ماشینی در خیابان آزادی کار می‌کردم و آنجا مشغول نگهبانی بودم. مدتی گذشت تا اینکه با مهری سر تهیه مواد مخدر Drugs آشنا شدم. او وقتی فهمید اتاقک دنجی دارم هفته‌ای یکبار در روزهای تعطیل برای مصرف شیشه، پیش من می‌آمد. او برای تهیه مواد از من پول می‌گرفت و هر دفعه حدود 25‌هزار تومان به او می‌دادم.‌» او در ادامه گفت: «چند ماه قبل وقتی مهری برای کشیدن مواد به نمایشگاه آمده بود هنگام مصرف مواد ناگهان از هوش رفت و متوجه شدم نفس نمی‌کشد. مانده بودم با جسدش چه کنم به همین دلیل از ترس آن را داخل چاهی در زیرزمین نمایشگاه انداختم و برای آنکه شناسایی نشوم تسویه حساب کردم و از نمایشگاه بیرون آمدم.‌»

بعد از این توضیحات کارآگاهان به آدرس نمایشگاه رفتند و بقایای جسد مثله شده دختر جوان را از چاه بیرون کشیدند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد، دختر جوان بر اثر ضربات چاقو به قفسه سینه‌اش کشته شده است. به این ترتیب پرونده با موضوع قتل Murder عمد تشکیل شد و این بار ظفر در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل در تشریح جزئیات گفت: «روز حادثه Incident مهری وقتی به محل کارم آمد خیلی عصبانی بود و حالش خوب نبود. علت را پرسیدم، اما او توهین کرد و لیوانی را به سرم زد. عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به سینه‌اش زدم. خواستم جسد را داخل چاه بیندازم، اما نشد به همین دلیل آنرا مثله کردم و سپس داخل چاه انداختم.‌» با اقرارهای متهم وی روانه زندان Prison شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد. در آن جلسه متهم بنا به درخواست اولیای دم به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور تأیید شد و در آستانه اجرا قرار داشت که متهم توانست با پرداخت 70 میلیون تومان دیه از مرگ نجات پیدا کند. به این ترتیب متهم بار دیگر از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه و به حبس و پرداخت 50 میلیون تومان دیه به خاطر جنایت بر میت محکوم شد. از آنجائیکه وی توان پرداخت این مبلغ را نداشت، طی نامه‌ای از دادگاه درخواست اعسار کرد. به این ترتیب متهم صبح دیروز در همان شعبه به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت و گفت: «‌همه دارایی‌ام را برای پرداخت 70 میلیون تومان دیه پرداخت کردم به همین دلیل دیگر پولی برای پرداخت دیه جنایت بر میت ندارم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم با تقسیط دیه موافقت کنند.‌»

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مصطفی داخل ماشین به من تجاوز کرد و من سر او را داخل ماشین بریدم!+ عکس

راز 5 جسد نوزاده مرده در یک بیمارستان جنوب تهران / مادر این نوزادان فرار کرده اند!

زنان محجبه بازیکنان رئال مادرید را در یک مسجد ببینید +عکس

فیلم حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان دختر در سوسنگرد / 8 کشته و 40 مصدوم تاکنون + تصاویر

مرگ دلخراش گروهی از دانش آموزان در اردوی راهیان نور + عکس

پشت پرده های سیاه از زندگی قاتل ستایش قریشی + عکس

احتمال زلزله تهران قوی تر از همیشه /دپوی دارویی و تجهیزاتی برای زلزله احتمالی تهران

به همسرم چه بگویم ! به ارتباط های شیطانی معتاد شده ام!

سلفی مرگ 8جوان + عکس

ارتباط سیاه با یک زن در حیاط پشتی مسجدی در مصر + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان در جاده ورامین / اعدام فرید و یاشار تایید شد + عکس

تجاوز به زن جوان توسط پسر 20 ساله پشت شمشاد های خیابان خلوت

کدخبر: 336124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟