جزئیات اعتراف خانم وکیل / من با قاسم ارتباط گرفتیم و قرار شد شوهر بداخلاقم را ..! + عکس

زن 40 ساله ای که متهم اصلی پرونده همسرکشی است در بازجویی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی و پای میز عدالت در حضور بازپرس ویژه قتل Murder عمد ضمن تشریح جزئیات جدیدی از این حادثه Incident هولناک گفت: من و همسرم که دل‌باخته یکدیگر بودیم با وجود مخالفت های اطرافیان مان از بردسکن به مشهد آمدیم و با یکدیگر ازدواج کردیم زندگی خوبی داشتیم به طوری که زبانزد فامیل شده بودیم ولی مشکلات و اختلافات ما از زمانی آغاز شد که من ادامه تحصیل دادم و به شغل وکالت روی آوردم. 
آرام آرام این زندگی شیرین به اختلافات دامنه داری کشید به طوری که دیگر با هم تفاهم نداشتیم و زندگی ما خیلی تلخ و بی روح بود. مدام با هم درگیر بودیم تا جایی که همسرم مرا تهدید به اسید پاشی می کرد و می گفت: من نسل شما را از روی زمین برمی دارم! بدبینی و بدگمانی های او از چند سال گذشته مرا آزار می داد تا جایی که می گفت: هرکجا می خواهی بروی، خودم تو را می برم! تماس هایم را بررسی می کرد و ...
او مردی عصبی بود و آن قدر مرا اذیت می کرد که دیگر خانواده ام نیز تحت تاثیر ماجرای تلخ زندگی من قرار گرفته بودند. او به من تهمت می زد تا جایی که خانواده ام نگران من بودند ولی کاری از دست آن ها ساخته نبود! در همین زمان بود که با مردی به نام آشنا شدم و احساس کردم پشتوانه محکمی یافته ام! 
کم کم روابط کاری بین من و قاسم به روابطی عاطفی تبدیل شد ولی مدتی بعد همسر او در جریان روابط بین ما قرار گرفت و با او سر ناسازگاری گذاشت تا جایی که در معرض «طلاق» قرار گرفتند.
با وجود این من همچنان روابطم را با قاسم ادامه می دادم چرا که مطرح شدن ماجرای طلاق در زندگی او موجب شده بود تا ما به یکدیگر نزدیک تر شویم و هر روز این وابستگی بیشتر می شد.
در همین روزها من همه سختی هایی را که در زندگی می کشیدم، برای قاسم بازگو و درباره رفتارهای تند و خشن همسرم با او درددل می کردم. او هم به من قول می داد که بالاخره مرا از این وضعیت نجات می دهد و من از شر همسرم خلاص می شوم.
او بارها نقشه کشید تا به نوعی همسرم را ادب کند ولی هر بار ناکام می ماند. حتی یک بار قرار بود قاسم شوهرم را با ماشین زیر کند تا این صحنه تصادف Crash جلوه کند ولی هنگامی که او با سرعت قصد داشت خودرو را به همسرم بکوبد به طور اتفاقی همسرم متوجه شده و به داخل پیاده رو فرار Escape  کرده بود. آن روز قاسم به من پیامک داد که همسرم متوجه موضوع شده و احتمالا شماره پلاک خودروی او را یادداشت کرده است به همین دلیل از من خواست جیب های همسرم را بگردم و اگر شماره پلاک یافتم آن را پاره کنم! 
متهم این پرونده جنایی در ادامه اظهاراتش گفت: همسرم دیگر تقریبا متوجه موضوع شده بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم با همکاری برادرانم او را کتک بزنیم اما هنگامی که برادرانم در حالی که نقاب به چهره داشتند او را با ضربات چاقو مجروح کردند، او یکی از برادرانم را شناخت. 
بعد از آن ماجرا من می ترسیدم که همسرم این موضوع را از طریق قانونی پیگیری کند و نقش من و برادرانم در این ماجرا لو برود به همین منظور از قاسم خواستم تا از طریق تماس های تلفنی او را تهدید کند و این تهدیدات موجب شد تا همسرم با دستخطی که نوشت از خیر پیگیری موضوع بگذرد! ولی او بعد از ماجرای چاقوخوردگی به من مشکوک شده بود و مدام مرا تهدید می کرد.
این گونه بود که من قرص سمی را از یک عطاری در چناران خریدم و تصمیم گرفتم خودم کارش را تمام کنم. از قبل با قاسم و یکی از برادرانم هماهنگ کرده بودم. صبح روز 8 بهمن ماه سال 92 وقتی همسرم دخترانم را به مدرسه برد و به منزل بازگشت من بلافاصله قرص سمی را پودر کردم و داخل لیوان شربت ریختم و به همسرم دادم. او بعد از خوردن شربت روی زمین افتاد. بلافاصله با قاسم تماس گرفتم که با برادرم مقابل منزل منتظر تماس من بودند! 
قاسم نیز لحظاتی بعد به منزل آمد و از من خواست به داخل اتاق بروم! بعد از چند دقیقه گفت: الان روز است و امکان بردن جسد فراهم نیست! به این دلیل، جسد را در حالی که داخل دو پتو گذاشته بودیم به داخل حیاط بردیم وزیر تخت قدیمی پنهان کردیم که دخترانم متوجه موضوع نشوند.
بعد از ظهر آن روز من دخترانم را به بهانه خرید به یکی از پاساژهای منطقه قاسم آباد مشهد بردم و در همین زمان مرد مورد علاقه ام همراه برادرم و با کلیدی که داشتند وارد منزل شدند و جسد را با خودرو پژو انتقال دادند.
حدود ساعت 6 بعدازظهر بود که برادرم به پاساژ آمد و گفت: جسد را در گورستان دفن کرده اند ولی من به دخترانم گفته بودم که به پلیس بگویند پدرشان به شهرستان بردسکن رفته است تا چهار روز بعد از این ماجرا هم جرئت نکردم گم شدن همسرم را گزارش کنم ولی با اصرار خانواده اش و اطرافیانم مجبور به شکایت واهی شدم! 
از آن روز به بعد برای منحرف کردن سیر پرونده گاهی به پلیس آگاهی می رفتم و اطلاعات غلطی درباره زنده بودن همسرم به آن ها می دادم!
قاسم متهم دیگر این پرونده نیز در اعترافات خود گفت: من ومریم 40 ساله ابتدا روابط کاری داشتیم و من برای او پرونده هایی برای وکالت جور می کردم اما روابط ما عاطفی شد تا جایی که تحت تاثیر درخواست های نامتعارف مریم قرار گرفتم و چون به او علاقه مند شده بودم دست به چنین کارهایی زدم ولی هیچ گاه تصور نمی کردم با این نقشه های زیرکانه، این موضوع لو برود! 
وی ادامه داد: آن روز من وهمایون برادر مریم ،جسد را درون صندوق عقب خودروی من گذاشتیم و به طرف گورستانی در حاشیه جاده قدیم قوچان رفتیم البته آن روز صبح من به آن روستا رفته و گوری را زیر درختان توت حفر کرده بودم تا از دید مردم پنهان بماند. 
وقتی به آن جا رسیدیم چند نفر در گورستان بودند، منتظر ماندیم تا آن ها رفتند و مغازه های اطراف نیز تعطیل شد سپس جسد را با همکاری همایون داخل گودال انداختیم.
همایون گالن بزرگ حاوی مایع را از داخل خودرو آورد که روی جسد بریزیم اما من نمی دانستم که آن گالن حاوی اسید است، فکر می کردم آب می ریزم و بعد از آن هم روی گور را سیمان کردیم و به منزل رفتیم. 
همایون نیز در اعترافات خود ضمن تایید اظهارات قاسم گفت: وقتی گالن حاوی اسید را روی جسد ریختیم دود غلیظی از آن به هوا برخاست. 
وی افزود: من به درخواست خواهرم وارد این ماجرا شدم البته اول قرار بود او را طوری ناکار کنیم که در منزل بیفتد و نتواند حرکت کند اما بعد از آن که شوهر خواهرم را با چاقو زدیم باز هم اختلافات آن ها پایان نیافت تا این که این حادثه رخ داد.
بنابراین گزارش، با افشای ابعاد دیگری از این پرونده پیچیده که پس از چهار سال با هوشیاری و تلاش های شبانه روزی بازپرس ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به نتیجه رسید، بازپرس کاظم میرزایی با صدور قرار قانونی متهمان را روانه زندان Prison کرد تا این پرونده دیگر مراحل رسیدگی را طی کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 سید خلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عروس و داماد جوان نیشابوری را ربودند / عروس از پنجره مخفیگاه فرار کرد و ..!

شیشه ماشین دودی بود، دو جوان شیطان صفت همانجا مرا آزار وحشیانه دادند + عکس و جزئیات 2 اعدام

فیلم هایی از زلزله 4.8 ریشتری لنگرود

زلزله فوتبالیست های پرسپولیس را در رشت به وحشت انداخت

راز هولناک داماد لو رفت / عروس یک شبه ایدز گرفت و ..! + عکس

تجاوز فرشید و کریم به پرستو در باغ نزدیک تهران + عکس

بقال کثیف از اعدام گریخت / زن جوان فهمید که قصد دارم او را با آسانسور به پارکینگ ببرم که ..! +عکس

تجاوز به زن جوان‎ که در خانه اش غافلگیر شد/ کیا وقتی وارد خانه شد دهانم را گرفت و..! + عکس

خیانت وحشتناک خانم وکیل به شوهرش / با قاسم نقشه آزار او را کشیدم و ..! + عکس

ناگفته‌هایی درباره زندگی ریزعلی ‌خواجوی/ آیا می دانید نام او ازبرعلی حاجوی بود و ..! + تصاویر

راز سیاه برهنه کردن دانش آموزان دختر از سوی معلم در کلاس + عکس

دردسر ژن بد بودن پسر یک نظامی در تهران /توقف درمان به خاطر 3 میلیون تومان در بیمارستان

قتل عجیب در بازار سیداسماعیل تهران

دستگیری هکری میلیاردی که رتبه 113 کنکور بود!

کدخبر: 334101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟