دختر جوان دربرابر دوربین گوشی 5 پسر درخواست های غیر اخلاقی را انجام داد

به گزارش گروه آرشیو رکنا: چندی پیش دختری با حضور در پلیس آگاهی یکی از شهرستان های شمال شرق کشور ادعا کرد که از سوی اعضای باندی اغفال شده و مورد اذیت و آزار قرار گرفته است. همزمان با شکایت این دختر جوان و ادامه تحقیقات معلوم شد او در تلگرام با پسری آشنا شده و پس از دوستی اینترنتی، پسر جوان از او می‌خواهد در یکی از محله‌های شهر همدیگر را ملاقات کنند.
در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد پسر جوان، او را فریب داده و پس از جلب اعتمادش، به خانه مجردی خود دعوت کرده وطبق برنامه‌ریزی با تعارف نوشیدنی مسموم، شاکی را بی‌هوش و در دام شیطانی خود گرفتار و از وی فیلم و عکس تهیه کرده است.
بعد از این ماجرا، جوان شرور با تهدید به انتشار فیلم و عکس، شاکی را به ادامه ارتباط پنهانی‌شان مجبور و حتی وادار می‌کند تا با دوست او هم رابطه برقرار کند که آنها دوباره عکس و فیلم از شاکی تهیه می‌کنند.
زمانی که دختر جوان دیگر حاضر نمی‌شود به خواسته‌های آنها تن بدهد، پسر جوان شرط می‌گذارد که اگر دختر دیگری را به آنها معرفی و 700 هزار تومان پول به او پرداخت کند، دست از سر وی برمی‌دارد و حتی عکس و فیلم‌هایش را از بین می‌برد، به‌طوری که گوشی را به وی می‌دهد تا خودش این عکس و فیلم‌ها را حذف کند.
در ادامه مشخص شد مرد آزارگر دروغ گفته و عکس و فیلم‌های تهیه شده از دختر جوان را در محل دیگری ذخیره کرده است که ماموران با اطلاعات به‌دست آمده از دختر جوان اقدامات فنی برای شناسایی و دستگیری مرد آزارگر و همدستانش را آغاز کردند.
در این مرحله مرد آزارگر در تماس دوباره با شاکی از او می‌خواهد تا پول درخواستی‌اش را تهیه کرده و در یکی از محله‌های شهربه وی تحویل دهد. ماموران با اطلاع از این تماس ضمن آموزش به دختر جوان و پس از هماهنگی لازم قضایی، از او می‌خواهند که در محل قرار حاضر شود.
همزمان با حضور شاکی در محل قرار، ماموران همراه گروهی از افراد بسیجی، محل را به‌طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و با مشاهده مرد آزارگر و دوستانش در محل، هر پنج متهم را هنگام نزدیک شدن به دختر جوان دستگیر کردند.
تعدادی از این متهمان که نوجوان هستند پس از دستگیری به کانون نوجوانان مرکز استان منتقل شده‌اند و بقیه نیز در زندان به سر می‌برند و در بررسی گوشی‌های متهمان، معلوم شد این دختر تنها قربانی این باند نبوده است.
بررسی عکس و فیلم‌های گوشی متهمان نشان می‌دهد تعداد دیگری از دختران نیز در دام این باند گرفتار شده‌اند که تاکنون علاوه بر این دختر، فقط یکی دیگر از قربانیان برای شکایت از آنان اقدام کرده است.
بنا به این گزارش، تحقیق از اعضای این باند برای مشخص شدن دیگر جرائم و شناسایی طعمه هایشان از سوی ماموران پلیس ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم اعتراف ناظم منحرف دبیرستان پسرانه / جزییات تکاندهنده

فوری/ دستور رهبر انقلاب به اجرای حدود الهی برای متهمان پرونده دبیرستان غرب تهران

فوری / سقوط هواپیما در رباط کریم / اعزام اورژانس به محل حادثه

دردسر ناظم منحرف تهرانی برای امام جمعه سابق شیراز ! + فیلم

دروغ بزرگ درباره ارتباط رضا شفیعی جم با خانم بازیگر سرشناس

جنجال فیلم عمل غیر اخلاقی خانم معلم با دانش آموز سر کلاس درس + عکس

این مرد کوتوله ناگهان غول بیابانی شد ! +تصاویر حیرت انگیز

اعدام یا شلاق؛ مجازات ناظم منحرف دبیرستان تهرانی چیست؟

دوست صمیمی ام وقتی زنم تنها بود به خانه ام رفت / این مرد اعدام می شود؟ + عکس

جدال زنانه آزاده نامداری و پرستو صالحی بخاطر افطاری رییس جمهور + عکس

الهه مطلقه بودومیثم او رابه دوستانش فروخت!/ زن 18 ساله سرنوشت تلخی دارد!

فحاشی به خانم بازیگر ایرانی به یک دلیل عجیب + عکس

دفاع از ناموس دختر دانشجو در برابر بوکسور تهرانی / نگار با ضربات مشت کشته شد +عکس

 

کدخبر: 180400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟