تارتار: در این فصل کمک داورها به ما ضربه زدند

به گزارش رکنا ورزشی، سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با فجر شهیدسپاسی با بیان اینکه تیم ذوب آهن در این فصل از کمک داوران ضربات زیادی خورده است گفت: امیدوارم که این اشتباهات سهوی باشد، اما اگر در این بین عمدی هم وجود داشته باشد آنان را به خدا واگذار میکنم.

وی افزود:در شرایطی که در بیشتر کشورهای آسیایی سیستم ویدئوچک وجود دارد در کشور ما در برخی بازی ها داوران حتی سیستم رادیویی ندارند.

تاتار ادامه داد:از طریق مدیریت باشگاه با جدیدیت پیگیر قضیه داوری های علیه ذوب آهن هستیم و به نظر من اگر عمدی در اشتباه داوری مشخص شود باید مادام محروم شود.

سرمربی ذوب آهن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کیفیت بد چمن ورزشگاه حافظیه گفت: کیفیت زمین حافظیه در نتایج بد فجر تاثیرگذار بوده است و این تیم نتوانسته از امتیاز میزبانی استفاده ببرد چرا که خیلی از تیم های مهمان به تساوی هم راضی هستند و در این زمین می توانند به تساوی دست یابند اما تیم فجر که به دنبال کسب پیروزی است در این زمین به مشکل می خورد.

تاتار ادامه داد: بازی با فجر یکی از بازی های سخت ما می باشد چرا که فجر برای کسب پیروزی به میدان می آید و این کار ما را سخت می کند اما بازیکنان ما مصمم به شکست فجر می باشند و اگر هوشیار باشند می توانند پیروز میدان باشند.

 

کدخبر: 781989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟