سیدعباسی: فریادهای مظلومانه ما به جایی نرسید

به گزارش رکنا ورزشی، داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: سپاهان از سال 80 تاکنون از قطب‌های فوتبال کشور بوده است اگر هرسال برای قهرمانی بجنگد کار عجیبی نکرده است، این باشگاه ساختار و طرفداران بسیار خوبی دارد.

وی افزود: هیچ کس به توانایی‌های سپاهان شک ندارد، مربی خوش‌فکری نیز دارد که تفکرات فنی را به بازیکنان القا کرده و تیم سپاهان بازی روان و زیبایی انجام می‌دهد، تیم غالب زمین بوده است و به این موضوع اشراف کامل داریم.

سیدعباسی تصریح کرد: برحسن وظیفه با سپاهان بازی داریم، شهرخودرو قطعه‌ای از پازل است و گوشه‌ها اهمیت زیادی ندارد؛ با وجود تمام مشکلاتی که شهرخودرو تاکنون داشته است، بحث فنی داریم، مشکلات داخلی داریم اما بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: بعضی مواقع در بازی‌ها در لحاظ ایجاد موقعیت و گل خوردن بدشانس هستیم، اتفاقات زمین برخلاف روند حرکت تیم ماست و به ضرر ما تمام می‌شود؛ خیلی ما را اذیت کرده است اما فکر نمی‌کنم اهمیتی داشته باشد زیرا فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فردا مقابل سپاهان بازی خوبی به نمایش بگذاریم، بازیکنان آماده هستند، تیم سپاهان به دلیل جایگاهش با تمام قوا ظاهر می‌شود و مطمئن هستم بازی خوبی از آب در می‌آید.

سیدعباسی عنوان داشت: در مورد عملکرد بازیکنان من تاکنون با تمام مشکلاتی که داشتیم، اهل فن باید نظر دهند، از هر نظر در چند بازی اخیر شایسته بودیم و بزرگ‌ترین مشکل ما کسب امتیاز بود و در این زمینه به حق خود نرسیدیم اما از روند تیم رضایت داریم، امیدوار هستیم فردا مقابل سپاهان هم با تمرکز بالا بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با بیان این‌که محروم و مصدوم نداریم، گفت: آرزو می‌کنم بهترین نفر زمین در بازی فردا داور باشد، انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و امیدوارم بازی قشنگی شود.

 

کدخبر: 781981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟