مهدوی: صحبت ها درباره وزیر پرسپولیسی مسخره و بچه گانه است

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با رکنا در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: تیم استقلال انصافا لایق قهرمانی بود و مزد شایستگی خود را با قهرمانی در لیگ برتر گرفت. همانطوریکه پیشتر تیم پرسپولیس به این مهم دست پیدا کرده بود. به اعتقاد بنده اینکه قهرمانی ها را مخدوش کنیم و تفرقه ایجاد کنیم، دودش به چشمان همه خواهد رفت.

وی ادامه داد: آنهایی که در فضای مجازی چالش و حاشیه کاذب ایجاد می‌کنند فقط در اندیشه جمع‌آوری فالور هستند و دلشان بحال فوتبال نمی‌سوزد. هواداران پرسپولیس و استقلال باید هوشیار باشند و گول این افراد غیر منطقی را نخورند.

مهدوی با تاکید بر اینکه ادامه لیگ برتر به سبب شناخت قهرمان، جذابیت هفته های اخیر را ندارد اظهار داشت : البته استقلال بر این باور است تا در سه هفته پایانی شکست نخورد و رکوردی جدید بر جای بگذارد ولی در مجموع حساسیت‌های قبلی تا حدودی نزول کرده است.

این پیشکسوت در پایان در خصوص دیدار  آتی تیم ملی ایران و کانادا گفت: بازی‌های تدارکاتی باید در اولویت برنامه‌های تیم ملی باشد و طبعا بازی با کانادا اتفاق خوبی است.

امیدوارم این حرکت تداوم داشته باشد و تیم ملی با حمایت تمام قد مسوولان قدم به جام جهانی قطر بگذارد و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 781818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟