حسینی: امیدوارم از بازی استقلال درس گرفته باشیم

هدایت تیم فوتبال پیکان در لیگ بیستم بر عهده مجتبی حسینی است. پیکان در رده ششم لیگ برتر قرار دارد. پیکان در حال حاضر 22 امتیازی است. طبق برنامه پیکان باید به مصاف استقلال در جام حذفی برود.

به گزارش رکنا ورزشی، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما با یکی از آماده‌ترین تیم‌های ایران بازی داریم که توانستند قهرمان نیم‌فصل شوند. استقلال تیم آماده و شکیلی است. امیدوارم ما از بازی خودمان مقابل استقلال در لیگ درس گرفته باشیم و در جام حذفی، نمایش خوبی ارائه دهیم. امیدوارم کم‌اشتباه‌ترین بازی خود را مقابل استقلال انجام دهیم.

او درباره ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا و احتمال لغو بازی این تیم مقابل استقلال گفت: من این را از شما شنیدم و باید ببینیم قانون چه می‌گوید. یادم است برای ذوب‌آهن این اتفاق افتاد و بازی تیم برگزار شد اما ما باید تابع قانون باشیم.

حسینی درباره تقابل تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد و ما باید از بازی قبلی درس بگیریم. ما سعی کردیم شناخت بیش‌تری نسبت به استقلال پیدا کنیم و نباید مقابل این تیم‌ها اشتباه کرد. امیدوارم بازی بهتری مقابل استقلال انجام دهیم.

وی درباره پیشنهاداتی که برخی از بازیکنان پیکان دریافت کرده‌اند، گفت:‌ تیم‌های سازنده‌ای مثل پیکان همیشه این مساله را داشتند. تیم ما هم امسال، تیم سازنده و جوانی است و من اعتقاد دارم بازیکنان تیم ما، بهتر است در تیم خودشان بازی کنند چون اینجا، بهترین فرصت برای بازی کردن است. پیکان بستر مناسبی درست کرده است تا این بازیکنان قابلیت خودشان را ارائه دهند.

سرمربی پیکان درباره پیشنهادهایی که به علی کوشکی بازیکن تیم پیکان داده شده است، خاطرنشان کرد: کوشکی بازیکنی است که امسال دارد بازی می‌کند و این مسائل روی عملکرد این بازیکن تاثیر می‌گذارد. او در بازی قبلی به خاطر فشارهایی که بود نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

او درباره کیفیت نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما نیم‌فصل سختی داشتیم. تیم‌ها خوب دفاع کردن را یاد گرفته‌اند. شما در فوتبال دنیا نگاه‌ کنید، متوجه می‌شوید کار سخت شده است. ما زمین چمن‌های خوبی نداریم و کیفیت‌ها پایین آمده است و مسئولان باید پیگیری‌های لازم را نسبت به این مساله انجام دهد. باید هزینه‌های قابل توجهی نسبت به این مساله صورت بگیرد. در کل دنیا بازی‌ها فشرده‌تر از لیگ برتر است و ما باید خودمان را عادت دهیم. الان بازیکنان خوب ما به خارج از کشور می‌روند و ما هم نمی‌توانیم بازیکن خوب خارجی جذب کنیم اما عملکرد نیم‌فصل مطلوب بوده است.

حسینی درباره احتمال برگزاری اردوی خارجی توسط برخی از تیم‌های لیگ برتر گفت: فوتبالی که زمین تمرین خوبی ندارد، نباید در آن اردو خارجی هم برگزار شود. ما باید این هزینه‌ها صرف زمین خوب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان خود را در طول روز چند ساعت در اختیار دارید؟ گفت: امکانات خارجی‌ها از ما بیش‌تر است و ما بازیکنان خود را، نهایتا  ۳ ساعت در اختیارداریم.

قرار است دو تیم استقلال و پیکان فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین، به مصاف هم بروند.

کدخبر: 763281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟