زمان اردو تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود. 

به گزارش رکنا ورزشی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی گفت: اردوی تیم ملی کشورمان از سوم بهمن ماه با حضور بازیکنان شاغل در لیگ داخلی آغاز می شود و چهارم این ماه که مصادف است با فیفا دی لژیونرها هم به ترکیب این تیم اضافه می شوند.

این اردو تا ششم بهمن ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کشورمان در مرکز تیم های ملی تحت نظر کادر فنی به مرور تمرینات خواهند پرداخت. 

برنامه تمرینی ما تا ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت تا با اقتدار به مصاف امارات برویم. در همین مدت منتظر اعلام زمان نهایی حضور رئیس فیفا در ایران خواهیم بود تا جشن ملی صعود به جام جهانی را با حضور همه ایرانیان بگیریم.

تیم ملی فوتبال ایران 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

کدخبر: 761018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟