گل‌محمدی: امتیاز مهمی را از دست دادیم

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10 بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش رکنا، «یحیی گل‌محمدی» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم، موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌شد باهوش‌تر کار کنیم تا برنده باشیم. با اختلاف گل بالا می‌شد این بازی را ببریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ۲ تا ۳ بار کلا روی دروازه ما آمدند، ایستگاهی هم زاهدی‌فر به حریف هدیه کرد. اسم این صحنه را اشتباه نمی‌گذارم. آن صحنه اشتباه واضح داور بود و ایشان به صحنه بسیار نزدیک بود. این هدیه و موقعیت را به حریف داد و همین توپ گل شد. روی این صحنه منجر به گل خودمان هم اشتباه کردیم، بهتر از این نمی‌شد بازی کرد. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، برنده بازی می‌شدیم. تعویض‌ها هم در راستای افزایش میل هجومی تیم بود. حریف تمرکز خوبی در دفاع داشت و این کار را سخت‌تر کرد.

او درباره افت فاز دفاعی تیمش نسبت به فصل قبل گفت: نسبت به فصل قبل گل بیش‌تری دریافت کرده‌ایم، اما گل‌های بیش‌تری هم نسبت به فصل قبل زده‌ایم. باید تمرکز بیش‌تری داشته باشیم تا در ادامه بهتر شویم.

کدخبر: 759955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟