کاشانی: برای مدیرعاملی پرسپولیس با من صحبتی نشده/ 500میلیون یورو رقم معقولی نیست

به گزارش رکنا ورزشی، حبیب کاشانی در حاشیه بازی دوستانه پیشکسوتان فوتبال به مناسبت گرامیداشت سردار سلیمانی اظهار کرد: همه اقشار جامعه به سردار سلیمانی احساس بدهکاری دارند و ورزشکاران هم از این قاعده مستثنا نیستند و به همین خاطر سعی داشتند با برگزاری بازی دوستانه دین خودشان را به سردار سلیمانی ادا کنند. 

وی درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس گفت: من هم مثل همه هواداران دنبال می‌کنم و خواهش می‌کنم مسوولان قبل از این که چیزی قطعی بشود، به جامعه و هواداران شوک ندهند. طبیعی است که فوتبال به سمت خصوصی‌سازی حرکت می‌کند و ما هم باید باشگاه‌ها را خصوصی کنیم. از وقتی خاطرم از سال ۱۳۷۶ مصوب دولت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس  بود. هر وزیری آمد به این کار را عملی نکرد اما امیدوارم  در دوره سجای این مهم انجام شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا برای مدیرعاملی پرسپولیس با او صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: نه با من صحبتی نشده است.

وی درباره فدراسیون فوتبال و این که مصطفوی گفته بود این فدراسیون ۵۰۰ میلیون یورو پول نیاز دارد اینطور پاسخ داد: من درباره جزییات ۵۰۰ میلیون یورو اطلاعاتی ندارم اما دوستانی که برای فدراسیون فوتبال کاندیدا شدند از همه مشکلات آگاه بودند و حتما راهکار دارند. خواهش ما این است که آن چیزی که قول دادند را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 759228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟