عنایتی:  هوادار هنوز به ایده‌آل نرسیده‌ است

هوادار فصل گذشته هم زیر نظر عنایتی به لیگ برتر صعود کرد. هدایت هوادار در فصل بیست و یکم لیگ برتر به عهده غلامرضا عنایتی است. هوادار توانست تراکتور را در هفته یازدهم لیگ برتر شکست دهد. هوادار در پایان هفته یازدهم با 12 امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش رکنا ورزشی، رضا عنایتی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم تراکتور در کنفرانس بعد از بازی اظهار داشت: امروز فوتبال جانداری را از هر دو تیم دیدیم به تمام بازیکنان تبریک می‌گویم بابت بازی خوبی که انجام دادند و تمام توان‌شان را گذاشتند. شرایط زمین به تیم ما اجازه نداد آن فوتبالی را که دوست داشتیم بازی کنیم. زمین شرایط خوبی نداشت ولی تبریک می‌گویم به مجموعه خودم، به بازیکنانی که با غیرت بازی کردند و تمام توان‌شان را برای موفقیت تیم گذاشتند. من خیلی خوشحالم از این بابت که با یک تیم بزرگ بازی داشتیم و مثل بازی گذشته حتی یک موقعیت هم به تیم حریف ندادیم.

وی ادامه داد: این برای من خیلی ستودنی است، این نشان می‌دهد که بچه‌های ما به یک خودباوری رسیده‌اند و در فاز دفاعی یک کار تیمی  بسیار خوبی را انجام می‌دهیم. خدا را شکر می‌کنم. باید تا فردا از این پیروزی خوشحال باشیم چون بازی‌ها بسیار فشرده و نزدیک به هم هستند و زمان زیادی برای شادی کردن نداریم. ان‌شاءالله بتوانیم این روندی را که از اول فصل شروع کرده‌ایم گام به گام جلو ببریم و ادامه دهیم تا در پایان شرایط خوبی را در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سؤال که وضعیت تیم با شرایطی که مدنظر شما بوده است چقدر نزدیک است، پاسخ داد: اسکلت تیم ما مربوط به فصل گذشته است. ما الان 12-13 بازیکن داریم که از یک سال و نیم گذشته با ما بوده‌اند و خدا را شکر از این بابت مشکلی نداریم. بازیکنانی هم گرفته‌ایم بسیار تاکتیک‌پذیر هستند چون بازیکنان با تجربه‌ای هستند و کارهایی که باید در زمین انجام دهند را به نحو احسن انجام می‌دهند. با برگشتن 3-4 مصدومی که داریم شرایط تیم ما بهتر می‌شود و می‌توانیم خیلی راحت‌تر کار کنیم. بنابه فشردگی که در لیگ است احتیاج داریم همه بازیکنان‌مان باشند. بچه‌ها هنوز به ایده‌آل ما نرسیده‌اند. ولی امیدوار هستم که هفته به هفته بهتر شویم و این برد نمی‌تواند روی روند روبه‌رشد ما تأثیر گذارد. ما در پی این هستیم که در جدول شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 754811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟