کمالوند: این برد سرآغازی برای نفت مسجد سلیمان است

هدایت نفت مسجد سلیمان در لیگ بیست و یکم به عهده فراز کمالوند است. نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی زیادی مواجه است. نفت مسجد سلیمان برای دور ماندن از منطقه خطر نیازمند امتیاز است. نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر فجرسپاسی را شکست داد. نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر مهمان نساجی مازندران است.

به گزارش رکنا ورزشی، فراز کمالوند پس از پیروزی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مقابل فجرسپاسی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که لطفش شامل حال ما شد و در یک شرایط سخت توانستیم 3 امتیاز بازی امروز را کسب کنیم. در 5 روز اخیر دو برد خوب کسب کرده‌ایم.

وی در خصوص اینکه همه از مشکلات تیم ما آگاه هستند، گفت: ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم. فصل بدنسازی و بازی دوستانه نداشتیم و در بازی‌های فشرده هم کم کم بازیکنان خود را از دست دادیم. این برد سرآغازی برای ما است که تا نیم فصل نتیجه‌ای مطلوب کسب کنیم تا در نیم فصل دوم با تقویت تیم جایگاه خود را در لیگ حفظ کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از خدا تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت به پیروزی رسیدیم. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که خیلی مصمم و جدی از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرد. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم توانسته باشیم آنها را شاد کنیم. ضمن اینکه باید از تیم داوری هم تشکر کنم که امروز خیلی خوب قضاوت کرد و تیم برنده و بازنده اعتراضی به تصمیم آنها نداشت. امیدوارم این مدل داوری‌ها ادامه داشته باشد. مسئولان از داورانی استفاده کنند که مثل امروز به صحنه‌ها نزدیک باشند و عادلانه و منصفانه قضاوت کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 754807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟