تصمیمات جدید پرسپولیسی‌ها برای لک

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم از 6 بازی با 11 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، حامد لک در نقل و انتقالات تابستانی 11 شهریور 99 با قراردادی دو ساله به جمع شاگرادن یحیی‌‌گل‌‌محمدی ملحق شد و در ابتدا انتقادهای زیادی به وی وارد می‌شد اما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر بود.

اما در لیگ بیست و یکم‌ (لیگ کنونی) نتوانست رضایت کادر فنی پرسپولیس را جلب کند و همین موضوع باعث شد تا در  دو بازی روی نیمکت بنشیند و بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه قرار گرفت، اما دو موضوع در عملکرد حامد لک تاثیر گذاشته است.

اولین موضوع، عدم دعوت به اردوی تیم ملی ایران در دروان آمادگی بود که روی انگیزه گلر پرسپولیس موثر بود، اما موضوع دوم کمی به متزلزل شدن جایگاهش بر‌می‌گردد. با افت حامد لک، رسانه‌ها در خصوص جذب دروازبان توسط کادر فنی گمانه‌زنی ها‌یی داشتند گفته می‌شود پرسپولیس مذاکراتی را با چند دروازبان مطرح انجام داده است. در این شرایط تمرکز لک نسبت به گذشته کمتر شده در بازی صنعت نفت آبادان خود را نشان داد. دروازه پرسپولیس در بازی با صنعت نفت تا آستانه فروپاشی پیش رفت.

بر همین اساس داود فنایی و همکارانش تصمیم گرفته اند تمرینات روحی و انگیزشی برای حامد لک ترتیب دهند تا بتواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند، باید دید حامد لک می‌تواند عملکرد فصل حضورش را در پرسپولیس انجام دهد تا کادر فنی سرخ‌پوشان جذب دروازبان جدید را از برنامه خارج کند؟

کدخبر: 745150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی
آیا این خبر مفید بود؟