اکبری: امیدوارم مجیدی برنده تقابل استاد و شاگرد باشد

یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص وضعیت استقلال و انتقاداتی که به هافبک میانی این تیم می‌شود اظهار داشت: پست هافبک میانی پست مهمی است و ایجاد هماهنگی بین خطوط دفاعی، میانی و مهاجم را بر عهده دارد در این حال باید جنگدگی لازم را داشته باشد و در فاز دفاعی هم به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: هافبک‌های میانی باید به حمله اضافه شوند و حتی گل‌زنی کنند باید هافبک‌ها با اضافه شدن به خط حمله تعداد نفرات را بالا ببرند در دوران بازیکنی حدود 30 گل برای استقلال به ثمر رساندم.

اکبری در ادامه تصریح کرد: استقلال در خط هافبک بازیکنان خوبی دارد؛ اما باید بیشتر از گذشته تلاش کنند. استقلال نیاز به یک بازیساز با تجربه دارد چرا که پست حساسی است. باید یک بازیکن در این بخش از زمین جذب شود هافبکی که بتواند بازی را به عمق ببرد و خلق موقعیت کند در بازی‌های گذشته باید موقعیت‌های جدی بیشتری ایجاد می‌شد و خلق موقعیت کمی اتفاق افتاد. استقلال برای قهرمانی باید در هر بازی 7 الی 8 موقعیت گل ایجاد کند و استقلال یک قهرمانی به هواداران بدهکار است.

*بررسی عملکرد یامگا و ژستد

وی در ادامه در خصوص عملکرد کوین یامگا و رودی ژستد خاطر نشان کرد: یامگا بر خلاف بازی اول در حال حاضر عقب‌تر بازی می‌کند. او به خاطر سرعتش باید نزدیک به دروازه به میدان برود و از موقعیت سازی دیگران بهره ببرد. ژستد بازیکن بلند قامتی و تا به حال نتوانسته عملکرد قابل توجهی داشته باشد باید به این بازیکنان زمان بیشتری داد تا در قالب تاکتیک استقلال قرار بگیرند.

*تقابل گل‌گهر و استقلال

یدالله اکبری در خصوص تقابل مجیدی و قلعه نویی  که فردا در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود، گفت: بازی استقلال مقابل گل‌گهر همیشه سخت است. امیر قلعه نویی همیشه تیم‌های سخت کوشی را روانه مسابقات می‌کند و امسال با گل‌گهر  مدعی قهرمانی است، اما امیدوارم استقلال برنده این تقابل باشد.

وی در ادامه در خصوص تقابل قلعه نویی و مجید عنوان کرد: تقابل دو مربی با تجربه و مربی که ‌می‌خواهد تجربه کسب کند. تقابل استاد و شاگرد جذاب است و امیدوارم فرهاد موفق به شکست قلعه نویی شود.

کدخبر: 743479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی
آیا این خبر مفید بود؟