شاه محمدی: در ماجرای طارمی و اسکوچیچ حق با سرمربی بود/ پرسپولیس بازهم قهرمان می‌شود

«جمشید شاه محمدی» در گفت و گو با رکنا، درباره وضعیت پرسپولیس پیش از بازی هفته ششم با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به نظر من هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و اصلاً شرایط پرسپولیس بحرانی نیست. پرسپولیس با وجود یک شکست و دو تساوی در سه بازی گذشته اما روند خوبی داشته و می تواند دوباره به صدر جدول برگردد.

وی ادامه داد: با وجود این که در همین هفته‌ها تیم‌های رقیب هم امتیاز از دست داده‌اند وضعیت پرسپولیس بد نیست. در کل معتقدم که پرسپولیس می‌تواند به شرایط آرمانی برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند شانس قهرمانی در این فصل داشته باشد؟ تاکید کرد: به نظرم پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود. اگر مسائل حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و کادر فنی و بازیکنان تمرکزشان روی کار باشد قهرمانی ششم پرسپولیس اصلاً دور از دسترس نیست.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: در برخی پست‌ها تغییرات ایجاد شده که باید حوصله کرد تا این تغییرات جواب دهد. پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت می‌تواند دوباره به شرایط آرمانی قبل برگردد.

وی در پایان درباره حواشی که در چند هفته گذشته بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ پیش آمد گفت: به نظر من در آن ماجرا حق با سرمربی بود. بالاخره سرمربی آن‌ هم سرمربی تیم ملی باید شأن و جایگاه خودش را داشته باشد. ما نباید به خاطر یک جمله به اسکوچیچ حمله کنیم. دیدیم که بدون طارمی هم ۶ امتیاز مهم گرفت و حالا تیم ملی را به یک قدمی جام جهانی رسانده پس وقتی عملکرد یک مربی خوب است دیگر نباید به او یا به تصمیماتش حمله کرد.

کدخبر: 743361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟