حسینی: فجر مُزد تلاشش را گرفت/ عدم تمرکز به تیم ضربه می‌زند

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی پیکان مقابل فجر شهیدسپاسی شیراز، اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم می‌دانستیم که مقابل تیمی بازی داریم که پتانسیل خوبی دارند. مقابل این تیم‌ها اگر گل بخوریم شرایط خیلی سخت می‌شود.

وی افزود: بعد از اینکه ما گل را خوردیم تمام راه‌ها را برای رسیدن به گل تساوی امتحان کردیم ولی متأسفانه نه سرعت بازی ما آنقدر خوب بود که دیواره دفاعی را بشکنیم و نه شانس یارمان بود. چند موقعیت به دست آوردیم؛ اما به نظرم اگر می‌توانستیم سرعت بیشتری به بازی بدهیم می‌توانستیم بازی را به نفع خودمان برگردانیم،‌ اما امروز روز ما نبود. این طبیعی است یک روز در فوتبال اتفاقات به نفع شما رقم می‌خورد و یک روز برعکس. من به تیم حریف تبریک می گویم. مزد تلاش‌شان را گرفتند البته این چیزی از شایستگی‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند. بچه‌های ما هر چه داشتند در زمین گذاشتند. باید یاد بگیرند و بدانند که شرایطی که درست کرده بودند را به راحتی نباید از دست می‌دادند و علیرغم تلاشی که انجام می‌دهند باید تلاش مضاعفی انجام دهند.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم شما خودشان را مقابل تیم فجر از پیش برنده می‌دانستند، گفت: نه، من فکر نمی‌کنم که اینگونه باشد البته من در درون بازیکنان نیستم اما بچه‌های ما سرعت خوبی نداشتند و در لحظاتی که باید سریع‌تر بازی می‌کردند با سرعت خوبی بازی نکردند. به نظر من اینگونه نیست چون هر چه که داشتند بچه‌ها در زمین گذاشتند. آنها باید یاد بگیرند علیرغم فوتبال خوبی که بازی کردند نباید نتیجه را واگذار کنند.چون هر عدم تمرکزی می‌تواند به تیم ما ضربه بزند.

کدخبر: 742038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟