توضیح پرسپولیس درباره پرداخت طلب کالدرون

به گزارش رکنا، مصطفی لشگری در خصوص وضعیت پرسپولیس و اینکه ظاهرا تماشاگران از ماه آینده می‌توانند وارد ورزشگاه شوند و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس آمادگی میزبانی از تماشاگرانش را دارد یا خیر اظهار داشت: از یک ماه قبل و پیش از اطلاعیه فدراسیون پزشکی ورزشی بنا داشتیم نامه‌ای را به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال و اعلام آمادگی کنیم که تماشاگران در تمرینات و بازی‌های ما با رعایت پروتکل‌ها شرکت کنند. با اطلاعیه فدراسیون پزشکی ورزشی هم اعلام می‌کنیم همه گونه آمادگی را داریم که هوادارانمان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. حتی آمادگی فروش مجازی بلیط را هم داریم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی مد نظر پرسپولیس و اینکه آن‌ها چه زمانی رسما به این تیم اضافه می‌شوند گفت: در این چند روز هواداران پرسپولیس خیلی نگران بودند ولی باید بدانند ارسال و انتقال پول به دلیل تحریم‌ها کمی زمان‌بر است. باشگاه پرسپولیس زمانی را از دست نداده اما چون انتقال پول به حساب کالدرون کمی سخت است منتظر باز شدن پنجره هستیم. کادر فنی تمایل دارد قرارداد این 2 بازیکن امضا شود و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات قرارداد این 2 بازیکن بسته خواهد شد.

لشگری تاکید کرد: هر زمان نامه فیفا به باشگاه ارسال شود جذب این 2 بازیکن عملی خواهد شد. حتی اگر کادر فنی بازیکن دیگری بخواهد باشگاه مقدمات جذب او را فراهم خواهد کرد.

وی در گفت گو با رادیو تهران با بیان اینکه چهارشنبه پول کالدرون واریز شده است گفت: آنقدر در اعلام زمان باز شدن پنجره بد قولی شده که نمی‌خواهیم زمان دقیقی به هواداران اعلام کنیم. هواداران نگران نباشند و آن‌ها مطمئن باشند به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان جدید به تیم اضافه خواهند شد.

کدخبر: 739694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟