برزگر: پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشده است

محمد برزگر در گفت‌وگو با رکنا درخصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در هفته‌های گذشته‌ هماهنگ ظاهر نشده است و بازیکنان جدید با تیم هماهنگ نشان نداده و این موضوع زمان بر است. در بازی مقابل گل گهر سیرجان؛ پرسپولیس با 3 دفاع میانی بازی کرد و اولین بار بود که یحیی گل محمدی با این سیستم بازی میکرد علت تغییر سیستم مدیریت کانال‌های کناری بود که نتواند روی ارسال از جناحین به گل برسد

وی افزود: پس از اینکه گل گهر روی ضربه ایستگاهی به گل رسید یحیی به۲ -۴-۴ تغییر سیستم داد. رضا اسدی نتوانسته است به فاز هجومی اضافه شود به همین دلیل سرخ‌پوشان نتوانسته‌اند برتری نفری ایجاد کند.  گل‌محمدی باید در فرصت باقی مانده تا شروع لیگ برتر روی این موضوع هم تمهیداتی بیاندیشد. باید در فاز هجومی نفرات بیشتری از عقب اضافه شوند تا برتری عددی ایجاد شود

پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: دربازی‌های گذشته پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشده است و غیر از بحث فنی؛ مسائل دیگری هم تاثیر گذار است. به نظرم  مسائل انگیزشی هم خیلی باعث افت عملکرد پرسپولیس شده است.

وی در دامه در خصوص دلایل افت عملکرد پرسپولیس گفت: خیلی سخت است تیمی که 5 سال قدرت اول فوتبال ایران است و 2 بار نایب قهرمان آسیا شده را از نظر روحی برگرداند. پرسپولیس باید از روحی روانی دوباره تهییج و انگیزه مجدد به تیم تزریق شود.

بلاتکلیفی به پرسپولیس ضربه می‌زند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اتفاقات مدیریتی عنوان کرد: اتفاقات مدیریتی و بلاتکلیفی به پرسپولیس ضربه می‌زند.  پرسپولیسی‌ها دغدغه دارند که منابع مالی چطور تامین می‌شود و پرونده های انضباطی را چطور مدیریت می‌کنند. مسائل زیادی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که می‌تواند دغدغه بازیکنان و کادر فنی باشد.

پول کالدرون دغدغه مهم هواداران است 

وی در خصوص پرونده خارجی و طلب کالدرون گفت: در حال حاضر پول کالدرون یک دغدغه مهم برای هواداران است که چه زمانی پول به حساب کالدرون واریز و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شود در حال حاضر تمام خانواده بزرگ پرسپولیس نگران این موضوع هستند.

برزگر در ادامه خاطر نشان کرد: در دوره بازیگری ما بازیکنان مطالبات خود را می‌بخشیدند؛ اما در حال حاضر با مدیر برنامه و وکیل برای دریافت طلب‌شان اقدام  و تمام مبلغی که طلب را دارند دریافت می‌کنند.

وی در خصوص وضعیت پایه‌ها گفت: تیم‌های پایه در وضعیت خوبی قرار ندارند و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات حل شود.

کدخبر: 739263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی
آیا این خبر مفید بود؟