درخواست رسمی اریکسن از تاتنهام برای موافقت با انتقالش به اینتر/ پولیتانو در مسیر ناپل

به گزارش گروه ورزشی رکنا، جان‌لوکا‌دی‌مارتزیو کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام در ملاقات با مدیران باشگاه به صورت رسمی از آنها درخواست کرده که با انتقال او به اینتر موافقت کنند. اریکسن تنها 6 ماه دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و اگر باشگاه با انتقالش مخالفت کند در پایان فصل او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که در نهایت دنیل لوی رئیس سفیدپوشان لندن با فروش او به اینتر موافقت کند اما رقم تعیین شده برای او با توجه به مدت زمان باقی مانده از قراردادش زیاد به نظر می‌رسد. تاتنهامی‌ها 20 میلیون یورو می‌خواهند اما اینتر در صدد گرفتن تخفیف است و در حال حاضر آماده است 18 میلیون یورو بپردازد اما اگر تاتنهام حاضر نشود هیچ تخفیفی بدهد، آن وقت تیم ایتالیایی باید تمام مبلغ مورد نظر این باشگاه را بپردازد.

آخرین خبرها از توافق اریکسن با اینتر حکایت دارند و این در حالیست که ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام از این بازیکن در بازی‌های اخیر تیم لندنی استفاده کرده و حتی نام او را در لیست بازیکنانش برای مصاف امروز (چهارشنبه) مقابل نوریچ قرار داده است.

اینتر کمتر از دو هفته فرصت دارد که خریدهای موردنظرش در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را انجام دهد و اریکسن هم یکی از آنهاست.

پولیتانو در مسیر ناپل

در حالی که تمرکز اینتری‌ها روی خرید اریکسن از تاتنهام قرار دارد، این تیم نیم نگاهی هم به پیشنهادهای دریافتی برای بازیکن ایتالیایی‌اش متئو پولیتانو دارد، بازیکنی که در فهرست خرید تیم ناپولی قرار گرفته است. طبق ادعای دی‌مارتزیو، ناپولی آماده است بابت خرید این مهاجم 26 ساله 25 میلیون یورو بپردازد.

پولیتانو تا چند روز پیش در آستانه پیوستن به رم قرار داشت اما برنامه دو باشگاه اینتر و رم برای معاوضه بازیکن (پولیتانو و اسپیناتزولا) لغو شد و او به نراتزوری برگشت. اکنون ظاهراً ناپولی خواهان جذب بازیکنی است که در برنامه‌‌های تاکتیکی کونته جایی ندارد و این در حالیست که برخی منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند هنوز هم امکان انتقال پولیتانو به رم وجود دارد. در سوی دیگر اینتر منتظر است تا بعد از فروش پولیتانو بتواند جذب اولیویه ژیرو از چلسی را قطعی کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟