ترکیب قابل پیش بینی بارسا و سورپرایز زیدان

از ساعت 15.30 در برنابئو، رئال مادرید و بارسا در دیداری بسیار حساس به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که توجه همه فوتبال دوستان در سراسر دنیا را به خود جلب خواهد کرد و در 187 کشور دنیا نیز به صورت زنده پخش می شود.
ارنستو والورده که می داند تیمش حتی با یک تساوی هم صدرنشینی قاطعانه خود را حفظ خواهد کرد، ترکیب تیمش را مطابق پیش بینی ها انتخاب کرده است.
تراشتگن درون دروازه می ایستد. سرجی روبرتو، پیکه، فرمالن و آلبا، 4 مرد دفاعی آبی اناری ها هستند. در خط میانی بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا و پائولینیو به میدان می روند و مسی و سوارز نیز دو بازیکن خط حمله بلوگرانا خواهند بود.
پس از جدایی نیمار، بارسا به ندرت از سیستم 3-3-4 استفاده کرده و والورده معمولا ترجیح داده است تا 4 هافبک درون زمین بگذارد.
ترکیب رئال اما با یک سورپرایز همراه بود. ایسکو با تصمیم زیدان روی نیمکت می نشیند و کوواچیچ از ابتدا به میدان می رود.
هدف زیدان کنترل مسی توسط ستاره کروات است. کوواچیچ در سوپرکاپ اسپانیا که چند ماه پیش برگزار شد، به خوبی از عهده مهار مسی بر آمده بود.
ترکیب رئال هم 2-4-4 است؛ ناواس درون دروازه قرار دارد. راموس، واران، کارواخال و مارسلو در خط دفاعی حاضرند. مودریچ، کاسیمیرو، کوواچیچ و کروس در خط میانی حضور دارند و دو مهاجم رئال نیز رونالدو Ronaldo و بنزما هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟