خامس: رونالدو نباید از فروش بازیکنان انتقاد می‌کرد

خامس که در تابستان به بایرن مونیخ پیوست، با جنگندگی توانسته جایگاهش در تیم هاینکس را پیدا کند و عملکرد درخشانی نیز داشته است. پس از نتایج ضعیفی که رئال در این فصل کسب کرد، رونالدو Ronaldo مدعی شد که جدایی خامس، په په و موراتا باعث افت رئال شده است. با این وجود، خامس معتقد است که ستاره پرتغالی نباید این صحبت ها را مطرح می‌کرد.
او گفت:" رئال روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشت و گاهی صحبت هایی مطرح می‌شود که نباید گفته شوند. به نظرم رئال بازیکنان خیلی خوبی دارد. آنها تیم قدرتمندی هستند."
خامس درباره احتمال بازگشتش به این تیم گفت:" نمی‌دانم، فعلا در بایرن مونیخ خوشحال هستم. دو سال دیگر اینجا خواهم بود. خوب کار کرده ام و خوشحالم."
ستاره کلمبیایی درباره شرایطش در بایرن گفت:" من در رئال، تحت هدایت زیدان و آنچلوتی هم در میانه میدان بازی کرده بودم. در آن زمان، کروس و مودریچ هم تیمی من بودند و حالا خاوی مارتینز و ویدال.در آن پست من می‌توانم کارهای بزرگی انجام دهم. 6 بازی پیاپی بازی کرده ام و شرایط خوبی دارم. پکرمن از من می‌خواهد کمی جلوتر بازی کنم، به عنوان بال یا پشت مهاجم ولی من در پست های مختلف راحتم."
خامس درباره یادگیری زبان آلمانی گفت:" آرام آرام در حال یادگیری هستم ولی زبان بسیار سختی است. روزی یک ساعت به این کار اختصاص داده ام و 5 نفر در تیم ما هستند که اسپانیایی بلندند، همینطور مربی. با لواندوفسکی انگلیسی صحبت می‌کنم، یک انگلیسی عجیب غریب. تمام هم تیمی‌های من دوست داشتنی هستند. آلمان ها کمی جدی هستند ولی آنها که خیلی شوخ طبع اند، اهل آمریکای جنوبی اند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟