پاسخ مدیرعامل تاکسی اینترنتی به شکایت یکی از کاربران

به گزارش خبر نگار ما؛ مدیرعامل یکی از اپلیکشن‌های (نرم افزار) تاکسی‌ اینترنتی در واکنش به شکایت یکی از کاربران این نرم افزار در رابطه با مشکلات مطرح شده پیرامون ارسال بسته که در چند روز اخیر ویدئوی آن در فضای مجازی دست به دست شده است، گفت: امنیت سفر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مجموعه ما است و برای حفظ این امنیت اقدامات مختلفی انجام می‌گیرد تا مسافران تجربه خوبی از سفر داشته باشند. بر این اساس توصیه می‌شود مسافران از انجام سفرهایی که اطلاعات آن با مندرجات در نرم‌افزار مغایر است خودداری کنند و حتما مغایرت را به پشتیبانی اعلام کنند.

وی با ابراز تاسف نسبت به وقوع این اتفاق افزود: ثبت شدن اطلاعات کاربران مسافر و راننده و مشخصات سفرها، امکان به اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی لحظه‌ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته و احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده، امکان وقوع جرم و هر گونه سوء‌استفاده‌ احتمالی از این بستر را به حداقل رسانده است.

این‌مقام مسئول تصریح کرد: قوانین و اساسنامه این شرکت در سایت بارگذاری شده است و بندهای مهم این قوانین هم به صورت مرتب در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود و از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: جا به جایی بار تنها از طریق خدمات باکس امکان پذیر است و نوع قرار داد کاربران و رانندگان در خدمات جا به جایی مسافران و ارسال مرسوله متفاوت است، به همین دلیل ارسال بار از طریق قسمت مسافر را تائید نمی‌کنیم.

مدیر عامل تاکسی اینترنتی با اشاره به مشکل اخیر گفت: بررسی اطلاعات کاربر راننده نشان می‌دهد که اطلاعات با مدارک خودرو تطابق دارد اما متاسفانه یک عدد در سیستم به اشتباه ثبت شده است که به دلیل چرایی این اشتباه هستیم. علاوه بر این، این تاکسی اینترنتی با همکاری پلیس ناجا با یک استعلام همه‌جانبه صلاحیت تمام متقاضیان را پیش از پیوستن به ناوگان بررسی می‌کند. تمام این ویژگی‌ها در کنار هم به نوعی خاصیت بازدارندگی از جرم را ایجاد کرده‌اند و بنابراین جعلی بودن پلاک خودرو صحت ندارد.

مدیرعامل این تاکسی‌ اینترنتی در پایان اظهار کرد: در صورت بروز هر گونه مشکل در سفر‌ها تیم امنیت سفر و تیم حقوقی تاکسی اینترنتی با همکاری نهاد‌های قضایی در کنار کاربران است و همواره خود را متعهد به یافتن راه‌حل‌های موثر برای تامین امنیت هر دو گروه از کاربران می‌دانیم و  تلاش می‌کنیم تجربه‌ سفر را برای کاربران آسوده‌تر و امن‌تر از پیش کنیم.

قزوین رکنا سمانه مافی

 

کدخبر: 658762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟