فیلم دیده نشده از دنیا جهانبخت و مادرش !
حجم ویدیو: 1.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

دنیا جهانبخت به دنبال حاشیه می گردد. از عاشقی دنیا جهانبخت نسبت به ساسی مانکن شروع شد تا ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم خواننده ایرانی. این روزها هم که مهراد جم از دنیا جهانبخت جدا شده است همچنان حواشی ادامه دارد. دنیا جهانبخت اخیرا در فیلمی از مادرش رونمایی کرد.

به گزارش رکنا، بالاخره دنیا جهانبخت از مادرش رونمایی کرد تا بابت زحماتی که این مدت برای او کشید هاست از او تشکر کند. او فیلمی را منتشر کرد که در آن مادرش را به مخاطبانش نشان داد و او را جلوی دوربین بوسید.

مدتی که دنیا جهانبخت باردار بوده مادرش در کنار او زندگی می کرده ولی در ویدیوهای خودش اشاره ای به او نمی کند (همان خانه ای که مهراد جم و دنیا بودند مادر دنیا هم حضور داشته است) اطلاعات خاصی از مادر او در دست نیست به جز اینکه مثل خودش از نژاد پلنگان آریایی است.

زایمان لاکچری دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت

آنطور که دنیا جهانبخت گفته قرار است یکی از لاکچری ترین زایمان های قرن اخیر را دنیا شاهد باشد ! تیم فیلمبرداری میکاپ و ... همگی برای زایمان پسری که هنوز پدر او از مخفیگاهش بیرون نیامده و پسرش را گردن بگیرد ! آنطور که دنیا جهانبخت گفته وقتی که مهراد جم تصمیم گرفت به ایران برگردد به پای او افتاده و او را التماس کرده که نرو و همچنین نشانه هایی داده که دم درب آسانسور به پای او افتاده و التماس کردم که نرود ولی او با مشت به صورت من زد ! این ادعایی است که او می گوید که مهراد جم در این شرایط بارداری او را کتک زده است و هیچ مدرکی برای آن ندارد با اینکه قطعا در خانه ی لوکس آنها دوربین مداربسته هست و می توانسته فیلم آن را بگیرد !

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 731966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟