اظهارات لاله افتخاری نماینده سابق مجلس در رابطه با ریاست جمهوری زنان

به گزارش رکنا، « لاله افتخاری »، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در رابطه با شرایط احتمالی انتخابات 1400 و وضعیت اصولگرایان در این انتخابات گفت: امروز جریان های مختلف باید وضعیت مملکت را در نظر بگیرند؛ مشکلاتی که به دلیل بیماری کرونا وجود دارد و بسیاری از مردم با آن، درگیر هستند.

افتخاری افزود : مشکلات اقتصادی بر مردم فشار وارد می کند و قشر کمی زیر فشار نیستند. دشمنان بر علیه ما کار می کنند و فعال شده اند. همه اینها نیازمند این است که گروه های مختلف با استفاده از ظرفیت های داخلی، فعال شوند. اینکه چه افرادی در داخل کشور وجود دارند که توان مدیریتی دارند و می توانند این ظرفیت ها را فعال کنند اینجا به خود گذشتگی، تلاش و مجاهدت نیاز است تا به موفقیت برسند.

وی افزود: اگر همه بخواهند در سطح هم قرار بگیرند، هرگز به نقاط مشترک جدی نمی‌رسند. جامعتین از اول انقلاب بودند و توانسته اند، هدایتگری خوبی داشته باشند. اگر آنها در راس قرار بگیرند و همه با هم اتفاق نظر کنند و به درک درستی از شرایط کشور برسند، می تواند کمک مفیدی برای به اقتدار رسیدن نیروهای ولایی در ریاست جمهوری و شوراها باشد؛ اما اگر پراکنده از هم باشند و هر طیفی بخواهد نامزد خود را معرفی کند، باید از امروز شکست را برای آنها پیش بینی کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 640246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟