به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اوایل سال ۹۶ به پلیس Police غرب تهران خبر رسید درگیری 2 برادر در یک خانه به خون کشیده شده و برادر کوچک به نام آریا کشته شده است.

پلیس به صحنه جرم Crime رفت و با جنازه آریا که با یک ضربه چاقو کشته شده بود روبرو شد. در آن میان برادر ۴۵ ساله وی به نام آرمان خودش را عامل جنایت Crime معرفی کرد و گفت: برادرم را کشتم چون گمان می کردم با همسرم در ارتباط است.

آرمان به بازسازی صحنه جرم پرداخت و دیروز در حالی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

در ابتدای این جلسه پدر قربانی روبروی قضات ایستاد و گفت: من هیچ وقت چیزی از رابطه مشکوک عروس و پسرم کوچکم ندیده و متوجه نشده بودم . اما شایعاتی در زمینه رابطه پنهانی آنها در میان فامیل پیچیده بود. این حرف ها آنقدر در میان فامیل تکرار شده بود که پسر بزرگم به این رابطه مطمئن بود، به همین خاطر هم برادر کوچکش را کشت. ولی من راضی به قصاص پسر بزرگم نیستم و به همین خاطر هم اعلام گذشت کردم.

سپس آرمان روبه روی قضات ایستاد و گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم .اما مدتی بود به رابطه همسرم با برادر کوچکم مشکوک شده بودم. آریا مرد بد اخلاقی بود و با زنان زیادی رابطه داشت. او گاهی اوقات برای همسرم پیامک ارسال می‌کرد و بارها مقابل من با همسرم شوخی کرده بود. به همین خاطر به رابطه آنها مشکوک شده بودم. من حتی مدتی قبل به دادگاه رفتم و علیه همسرم و برادرم شکایت کردم و خواستم تا از فرزندانم آزمایشDNA گرفته شود و با آن که جواب آزمایش منفی بود اما من همچنان به آنها مشکوک بودم.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن روز به خانه برادرم رفته بودم تا در این باره با او صحبت کنم اما او با بداخلاقی با من برخورد کرد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم، با چاقو یک ضربه به او زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من وضع مالی خوبی داشتم و حتی سه خانواده فقیر را نیز تحت پوشش مالی قرار داده بودم. اما این ماجرا باعث شد زندگی ام تباه شود. حالا با توجه به رضایت اولیای دم از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه هیائت قضایی وارد شور شد تا طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی برای این متهم حکم صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمیه و شاهرخ پس از 22 سال چه سرنوشتی دارند؟ / چه بر سر خانه وحشت خیابان گاندی آمده است؟ + عکس

فاطمه چاقو را تا دسته داخل سینه رضا فرو کرد! / شوهرش با سارا قرار داشت ؟! + عکس قاتل

اگزوز خودرو سر دختر جوان را بلعید + تصاویر

نجات نوزادی که زنده به گور شده بود + فیلم

وحشت مریم کوچولو از برق چشم های مرد وقیح +عکس

دختر خاله ام مرا در دام کامران شیطان صفت انداخت!

مرگ تلخ هوادار فوتبال ایران بعد از گل به مراکش

تازه‌ترین اعتراف دختر 17 ساله که پسر بچه ماهشهری را کشت + عکس

قتل دلخراش ارسلان 2.5 ساله / اعتراف تلخ زن جوان نزد بازپرس مشهد +عکس

این زن شوهرش را در پشت بام به آتش کشید +عکس قاتل در صحنه جرم

خودکشی زن هفتم یک پیرمرد در مشهد

مرد خوابگرد دختر 15 ساله را باردار کرد!

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

 

کدخبر: 389884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟