انفجار در اصفهان / سوختگی 3 مرد اصفهانی

به گزارش رکنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه انفجار دستگاه شارژ کپسول اکسیژن در خیابان امام خمینی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه انفجار دستگاه شارژ کپسول اکسیژن، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۹:۲۱ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۲۱ و ۱۰ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای امدادرسانی اقدام کردند، اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه در خیابان امام خمینی بعد از بیمارستان امام حسین (ع) رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: امکان تعمیر دستگاه وجود ندارد و هشت هزار لیتر اکسیژن باید به تدریج خارج شود و اطفائیه‌های آتش‌نشانی در محل مستقر هستند تا حادثه را به طور کامل مهار شود.

وی با اشاره به آمار مصدومان این حادثه، اضافه کرد: در این حادثه 3 مرد مصدوم شدند و برای ادامه درمان تحویل نیروهای اورژانس شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟