سقوط مرد تهرانی به مسیل رودخانه رسالت + عکس عملیات نجات

به گزارش رکنا، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه به آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 72 و گروه امداد و نجات 12را ساعت20:30 دقیقه شب گذشته به محل حادثه در بزرگراه رسالت، خیابان عبادی رهسپار کرد.

علی جعفری افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: بنا به اظهار شاهدان، مردی به علت نامعلومی از قسمت خیابان عبادی وارد مسیل رسالت شده بود ولی با توجه به تاریکی کانال قادر به خروج از مسیل نشد و در همان مکان گرفتار شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تاریک بودن هوا و بسته بودن روی کانال مسیل، این شخص درمیان تاریکی هوا، راه خود را گم کرد و در داخل این کانال بدام افتاد.

این افسرآماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با شناسایی مکان دقیق این فرد، پس ازباز کردن یکی از درب های اضطراری این کانال، با استفاده از تجهیزات وارد مسیل شده و وی را به بیرون از کانال منتقل کردند.

جعفری با اشاره به این که این شخص هیچ گونه آسیبی ندیده بود، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟