سارق حرفه ای تهرانی مالباخته را یک سال به دردسر انداخت

سارق حرفه‌ای پلاک موتوری را جعل کرده و روی موتور سرقتی چسباند تا با پرسه زدن در خیابان‌های تهران و اطراف پایتخت دست به موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی بزند. اما این اتفاق، صاحب پلاک موتور را نیز به دردسر انداخت به‌طوری که وی در مدت یک سال 11مرتبه به دادسراهای تهران و اطراف پایتخت رفت و متهم به سرقت شد تا اینکه پس از گذشت یک سال دزد جاعل دستگیر شد و به حدود 100فقره سرقت اقرار کرد.

می دانی که یک سال است که صاحب پلاک را به دردسر انداخته‌ای؟

فکر نمی‌کردم که او گیر می‌افتد. راستش یک روز که اصلا حالم خوب نبود و خمار بودم به پارکینگ عمومی رفتم. در آنجا موتور شاکی را دیدم که ظاهرا توقیف شده بود. شماره پلاک و مدل موتور را روی کاغذی نوشتم. بعد از آن درست همان مدل موتور را سرقت کرده و پلاک را جعل کردم. بعد از آن در خیابان‌های تهران و حاشیه پایتخت پرسه می‌زدم و اقدام به موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی می‌کردم. حالا که دستگیر شدم متوجه شدم که مالباخته در مدت این یک سال خیلی به دردسر افتاده است. بارها به دادسراها رفته و ناچار شده توضیح بدهد که سارق نیست. حتی قرار قانونی برایش صادر کرده‌اند.

موبایل‌های سرقتی را چه می‌کردی؟

با یک مالخر دوست شدم که موبایل‌های دزدی را به او می‌فروختم. هر گوشی را حدود 600هزارتومان می‌خرید. درواقع قبل از دزدی با مالخر آشنا شدم که او پیشنهاد سرقت داد. من هم که اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم قبول کردم. از سوی دیگر سابقه‌دار هم بودم و سابقه سرقت خودرو داشتم. تازه از زندان آزاد شده بودم و جایی به من کار نمی‌دادند به همین دلیل ناچار شدم دست به دزدی بزنم و در مدت یک سال حدود 100سرقت انجام دادم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟