عکس / حادثه هولناک در بزرگراه آزادگان / مردی در سمند له شده گرفتار بود / 16+

به گزارش گروه حوادث رکنا، با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی تهران و اعلام تصادف دو دستگاه خودرو با هم، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 08:45 دقیقه امروز زنگ ایستگاه 125 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه واقع در جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، نرسیده به ورودی خیابان مهتدی روانه کرد.

تصادف شدید سواری با کامیون در بزرگراه آزادگان

محمود عبدالهی رییس ایستگاه 125 سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری سمند به هنگام حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به دلایل نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد که براثر آن راننده جوان خودروی سمند بشدت آسیب دید و در داخل خودرو و پشت فرمان گرفتار شد.

تصادف شدید سواری با کامیون در بزرگراه آزادگان

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق خودرو و کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی برای احتیاط در محل مستقر شده و همزمان به وسیله ابزار نجات(هولماترو) با بریدن قسمتهایی از بدنه خودرو، به فرد مصدوم دسترسی پیدا کرده و وی را از داخل این وسیله نقلیه بیرون آوردند.

تصادف شدید سواری با کامیون در بزرگراه آزادگان

رئیس ایستگاه آتش نشانی درادامه گفت: با حضور عوامل اورژانس درمحل حادثه، راننده خودروی سواری که مردی 25 ساله بوده و وضعیت جسمانی اش وخیم بود، بی درنگ توسط نیروهای آتش نشانی برای ادامه مداوا و انتقال به مرکز پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس شد.

شایان ذکر است که علت اصلی بروز این تصادف توسط کارشناسان راهور در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟