مرگ تلخ دختر دانش آموز در  آتش سوزی مدرسه  زاهدان !+عکس

به گزارش رکنا، صبح امروز در مدرسه ابتدایی دخترانه اسوه حسنه در ناحیه ۲ زاهدان هنگام ورود دانش آموزان به کلاس براثر برخورد یک دانش‌آموز با چراغ گرمازا این وسیله واژگون و باعث ایجاد حریق در کلاس شد.

پس‌ از این حادثه Incident با اقدام به‌موقع اولیا مدرسه این آتش‌سوزی مهار شد، اما ۴ دانش‌آموز دختر پیش‌دبستانی و دبستانی مصدوم شدند که سریعاً به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و تلاش‌ها برای بهبود این دانش آموزان از سوی کادر درمانی انجام می‌شود.

این مدرسه شامل دبستان و پیش‌دبستانی است و ازآنجاکه شهر زاهدان فاقد گاز شهری است مدارس در فصل سرما از بخاری‌های غیر گازی و چراغ‌های گرمازا استفاده می‌کنند.

در این حادثه مدیر و معلمان مدرسه حریق را مهار و با اطلاع رسانی به مراکز مربوطه ۴ دانش‌آموز مصدوم به بیمارستان منتقل شدند. همچنین از ابتدای شکل‌گیری سانحه با حضور چند تن از معاونین آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان پیگیر کنترل حادثه و مداوای دانش آموزان شدند.

در حال حاضر دو تن از دانش آموزان در قسمت مراقبت‌های ویژه بستری و تمام گروه‌درمانی سوختگی استان برای مداوای این دانش آموزان بسیج شده‌اند.

مرگ تلخ دختر دانش آموز در بیمارستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اعلام درگذشت یکی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده:

در بررسی های اولیه از سانحه کوتاهی بعضی همکاران ما مشخص شد که لازم است مراتب تاسف و عذرخواهی خویش را از خانواده های محترم دانش آموزان اعلام کنیم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

کدخبر: 445790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟