حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش گروه حوادث رکنا، قرقره صنعتی غول پیکری که در یکی از اتوبان های آمریکا سرگردان بود و موجب رعب و وحشت رانندگان شد. این قرقره بزرگ  حین حمل از یک کامیون به داخل اتوبان سقوط Fall کرد. در ویدئویی که توسط دانش آموزان یک اتوبوس مدرسه تهیه شده، این اسپول غول‌پیکر را در حالی که در جهت مخالف اتوبان در حرکت است، نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود که راننده هوشیار اتوبوس با دیدن این قرقره صنعتی تلاش می‌کند با تغییر مسیر اتوبوس از تصادف Crash با آن جلوگیری کند. " لورا هوگان" یکی از دانش آموزانی که در این اتوبوس حضور داشت و اقدام به تهیه فیلم کرد، در این باره به 13ABC گفت: "این راننده بلافاصله اقدام به ترمز زدن کرد. این شی از یک کامیون که دقیقا در سمت راست ما حرکت می کرد در اتوبان سقوط کرد. اگر راننده واکنشی به موقع نشان نمی داد، ممکن بود این شی بزرگ به اتوبوس برخورد کند. پس از رد شدن اتوبوس این شی همچنان در اتوبان در حال حرکت بود."

در این اتوبوس تعداد زیادی دانش آموز حضور داشتند که از آکادمی خصوصی میروس در کیتی تگزاس در اتوبان بین ایالتی 610 در حرکت بود و هر گونه برخورد این شی غول پیکر با اتوبوس می توانست حادثه Incident آفرین شود.

گفتنی است؛ این سومین بار است که طی هفته های اخیر چنین اشیاء غول پیکری از کامیون های عبوری در اتوبان سقوط می کنند. در 25 اکتبر و 12 نوامبر نیز حوادث Accidents مشابهی در این اتوبان رخ داده بود که منجر به حادثه نشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟