انتشار ویدیوهای مربوط به شکنجه Torture فیزیکی و ضرب و شتم نازنین زهرا از سوی پدر خود در فضای مجازی، منجر به شکل گیری موجی از خشم در اذهان عمومی نسبت به این ماجرای دردناک شده است.

این رسانه به منظور آگاهی از جزئیات و چرایی شکنجه و آزار و اذیت این دختر بچه مرندی از سوی پدر خود، به سراغ خانم  مادر نازنین زهرا رفته است.

وی ضمن تایید اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی گفت: بنده یک سال و نیم پیش از همسر سابق خود به دلیل عدم پای‌بندی وی به خانواده طلاق گرفته و جدا شدم. اما در طول این مدت همواره از سوی همسر سابق خود مورد تهدید و اذیت قرار گرفته و رنگ آرامش به خود ندیده‌ام. وی بارها با تهدید به شکنجه دخترم مرا به انجام کارهای مختلفی وا داشته و در صورتی که از پذیرش درخواست‌های وی امتنا می‌کردم، اقدام به شکستن شیشه و یا در منزل پدری بنده و اقداماتی آزاردهنده از این قبیل می‌ کرد.

مادر نازنین زهرا ادامه داد: در آخرین مورد و بعد از عدم پذیرش درخواست وی مبنی بر دیدار و ملاقات، وی در نبود من در منزل به خانه آمده و با فریب مادرم نازنین زهرا را ربوده است.

خانم «س.د» افزود: بعد از مدت کوتاهی از ربودن دخترم توسط همسر سابقم، وی ویدیوهای مربوط به شکنجه نازنین زهرا را به من ارسال کرد و تهدید کرد که در صورت عدم پذیرش خواسته‌هایش حتی دست به تعرض جنسی به دختر خود نیز خواهد زد!

وی در ادامه گفت: من بعد از مشاهده این فیلم‌ها و از اینکه دخترم توسط پدر خودش شکنجه شده و زجر می‌کشید تاب نیاورده و با مصرف چندین بسته قرص اقدام به خودکشی Suicide کردم که بلافاصله توسط همسایگان به بیمارستانی در تبریز منتقل شده و اکنون دو روز است که مرخص شده‌ام.

مادر کودک تحت شکنجه مرندی ضمن اشاره به تداوم ارسال فیلم‌های حاوی صحنه‌های آزار و اذیت دخترش گفت: جان نازنین زهرا در خطر بوده و در صورت عدم نجات وی از دست پدرش دخترم را از دست خواهم داد.

 یکی از آشنایان نازنین زهرا نیز در گفتگویی گفت: تاکنون بیش از 10 فیلم مرتبط با شکنجه این دختربچه از سوی پدرش به خانم مادر زهرا ارسال شده که در آن‌ها صحنه‌های دردناکی همچون سوزاندن بدن کودک با سیگار مشاهده می‌شود.

وی در خصوص پیگیری‌های قانونی انجام شده جهت نجات نازنین‌زهرا اظهار کرد: متاسفانه نیروی انتظامی با این ادعا که در خصوص چنین موضوعاتی از آزادی Freedom عمل برخوردار نیست از پیگیری ماجرا سر باز زد و ما را به دادستانی ارجاع دادند. دادستانی نیز تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

در پی انتشار ویدئوهای کودک آزاری که توسط پدر سنگدل در شهرستان مرند روی داده است، اداره بهزیستی مرند و استان خبر از متواری شدن "ک. ع" دادند.

مادر دختر از یک و نیم سال پیش طلاق گرفته است و پدر سنگدل با آزار شدید دختر خردسالش و ضبط فیلم و ارسال برای مادر قصد اذیت مادر و بازگرداندن او دارد.

پلیس مرند از دیشب به دنبال فرد خاطی است.

کدخبر: 408011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟