انهدام باند دزدان حرفه ای لوازم خودرو در تبریز

به گزارش رکنا از هشترود؛ سردار "علی محمدی"درتشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت های متعدد لوازم داخل خودرو در تبریز موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی مأموران و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی 2 نفر از سارقان فعال و سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده تعداد 6 نفر از اعضای دیگر این باند در عملیات های  جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی تحویل مالباختگان شد.

سردار "محمدی" خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به 54  فقره سرقت لوازم داخل انواع خودرو از خودروهای پراید، پژو، پیکان و نیسان وانت اعتراف که ارزش اموال مسروقه مکشوفه بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: نسبت به تجهیز خودروهای خود به سیستم ردیاب و دزدگیر اقدام و از پارک وسایل نقلیه خودرو در مکان های خلوت و تاریک حتما" خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 867960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟