آتش سوزی انبار قیر در پارکینگ راهداری آزادراه تهران _ قم + عکس

 ساعت 06:09 دقیقه صبح امروز در پی تماس تلفنی شاهدان آتش سوزی در پارکینگ راهداری واقع در آزاد راه تهران- قم به سمت قم، ابتدای خروجی اسلامشهر، راهدارخانه با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 9، 35، 50، 123 را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، اسماعیل اکبری فرمانده آتش نشانان ایستگاه 50 در گزارش اولیه خود اظهار کرد: در پارکینگ راهداری محل نگهداری سطل های قیر 17 کیلویی و مواد پلیمری به علت نامعلوم در محوطه رو باز پارکینگ در مجاورت سوله پارک ماشین آلات راهداری و راهسازی، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به خودروهای راهداری در داخل سوله بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی و قطع جریان برق پارکینگ، با استفاده از چند رشته لوله آبدهی آتش نشانی، اقدام به مهار شعله های آتش کردند و از سرایت شعله ها به دیگر نقاط پارکینگ و سوله مجاور جلوگیری کردند.

اکبری افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت و آتش نشانان نیز پس از مهار کامل شعله های آتش و اطمینان از عدم شعله وری دوباره، ایمن سازی محل حادثه و ارائه نکات ایمنی لازم به مالک پارکینگ به عملیات خود خاتمه دادند.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 702172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟