بهترین و پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی اصل در سال 2021

آیا تا به حال اتفاق افتاده که انواع قرص های ظرفشویی را برای دستگاه خود خریداری نمایید و بعد از صرف هزینه های هنگفت نتیجه مورد نظر خود را نگیرید؟ زمانی که اقدام به خرید قرص ظرفشویی می نمایید با سوالات بیشماری مواجه خواهید شد. بهترین قرص ماشین ظرفشویی کدام برند است؟ چه قرصی برای ماشین ظرفشویی من بهتر است؟ پرفروش تری کپسول های ظرفشویی کدام است؟ پاسخ به این دست سوال ها کلید اصلی و مهمترین فاکتور تاثیر گذار در انتخاب و خرید محصول مناسب خواهد بود. انواع برند های معتبر و مطرح از جمله فینیش، فیری، درفت و پریل از جمله محبوب ترین مارک هایی هستند که در ایران طرفداران بیشماری به خود جلب کرده اند و با اکثر ماشین های ظرفشویی معتبر سازگاری دارند. ما در این مقاله به معرفی بهترین های قرص ظرفشویی منتخب از دیدگاه مصرف کنندگان در سرتاسر دنیا و ایران پرداخته ایم و در ادامه فاکتورهای تاثیر گذاری که مصرف کنندگان در هنگام خرید قرص های ظرفشویی به آن توجه می کنند؛ مطرح می کنیم؛ تا راهنمایی باشیم در جهت انتخاب هوشمندانه شما در راستای تمیزی ظروف و افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی تان. پس با ما همراه باشید.

  1. قرص ماشین ظرفشویی فینیش

    2

قرص های finish اصل در انواع مختلف و بسته های متنوع تولید و روانه بازار شده اند. انواع مدل های همه کاره، کوانتوم، کوانتوم مکس، کوانتوم آلتمیت، اکسی کوانتوم و کلاسیک با تعداد مختلف در هر بسته بندی با ویژگی های متنوع برای همه مارک های مختلف ماشین ظرفشویی مناسب خواهند بود. مدل کلاسیک به شکل پودر فشرده بوده و قابلیت نصف شدن دارد و از ساده ترین انواع قرص های این برند می باشد. نسبت به بقیه مدل ها دارای قیمت پایین تری بوده و در ترکیبات آن نمک و جلادهنده وجود ندارد. مدل Quantum Max از قدرتمند ترین مدل های Finish است که 16 برابر تمیزکنندگی بالایی دارد. پاوربال، ژل و پودر از قسمت های مختلف تشکیل دهنده این قرص بوده و از قسمت های مختلف دستگاه و ظروف محافظت ویژه ای خواهد کرد. مدل های مختلف اثر بخشی بالایی در دماهای پایین دارند و با انواع لکه های سرسخت چون چای، قهوه و لکه های خشک شده بر روی ظروف مبارزه خواهند کرد. مدل های همه کاره دارای نمک و جلادهنده در محتویات خود هستند که نیاز مجزا به این مواد را برطرف نموده اند. باعث کارایی بالا در سخت ترین آب ها می شوند و رسوب زدایی فوق العاده بالایی خواهند داشت. رایحه های خوش کلاسیک و لیمو این مدل ها طراوت بخش ظروف و آشپزخانه شما خواهند بود. تشخیص قرص فینیش اصل و تقلبی با وجود تنوع محصولات و عرضه  کنندگان مختلف کار دشواری خواهد بود. اما می توان از روی رنگ و نحوه بسته بندی و تغییر رنگ قرص ها پی به تقلبی بودن آن برد.

  1. قرص ماشین ظرفشویی فیری

    3

قرص های Fairy از تخصصی ترین و قوی ترین کپسول هایی هستند که در راستای شستشوی ظروف مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع مدل های این برند می توان به جار، پلاتینوم پلاس، پلاتینوم All in  one و ... اشاره کرد که در بسته بندی های متنوع و مختلف 75، 115، 90، 100 عددی تولید و روانه بازار شده اند و در ایران نیز طرفداران بیشماری به خود جلب کرده اند. از فاکتورهای بارز این قرص ها می توان به عدم وجود فسفات در ترکیبات آن ها اشاره کرد که قابلیت چربی زدایی قوی را فراهم کرده اند. قرص های فیری اورجینال در ترکیبات خود علاوه بر مواد شوینده دارای نمک و جلادهنده نیز هستند که به رسوب زدایی فیلتر دستگاه ظرفشویی و براق و درخشان کنندگی ظروف به ویژه ظروف بلورین کمک شایانی خواهند نمود. مدل های Jar با قدرت براق کنندگی دو برابر بیشتر ظروف شیشه ای جلوه ای درخشان به ظروف شما خواهند بخشید.

4

  1. قرص ماشین ظرفشویی درفت

با این که شاید از گمنام ترین و ناآشنا ترین برندهای قرص ظرفشویی، برند Dreft باشد؛ اما با قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالا، درخشندگی ظروف کدر و مات و شویندگی بالا توانسته است پای این محصول را به آشپزخانه باز کند. از قرص های کمپانی پروکتراند گمبل هستند که دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشند. دارای 3 قسمت ژلی و یک قسمت پودر بوده و با ترکیبات حاوی شوینده، نمک و جلادهنده بدون آسیب به ظروف و دستگاه شما چربی زدای قوی لکه ها و آلودگی ها خواهد بود. با عملکرد بالا در برنامه های کوتاه مدت و حل شدن سریع به یکه تاز کپسول های ظرفشویی در سراسر دنیا تبدیل شده است.

  1. قرص ماشین ظرفشویی پریل

Pril از برندهای مطرح آلمانی و از پرچمداران قرص های ظرفشویی در سرتاسر دنیا می باشند که به دلیل قیمت پایین و کیفیت هم سطح با دیگر قرص ها توانسته است در ایران نیز طرفداران بیشماری به خود جلب کند. تمیزی و ضدعفونی کنندگی فوق العاده بالای ظروف، قدرت حل شوندگی ایده آل حتی در دماهای پایین، رسوب زدایی قسمت های حیاتی دستگاه ظرفشویی به واسطه داشتن نمک و لکه بری فوق العاده بالای آن، دارندگان ماشین ظرفشویی را بر آن داشته است که کپسول های پریل را در سبد خرید محصولات بهداشت خانه خود اضافه نمایند.

فاکتورهایی که مصرف کنندگان در هنگام خرید قرص ماشین ظرفشویی مد نظر قرار می دهند

قیمت

اولین و مهمترین فاکتور قیمت است که در کنار کیفت خوب خود نمایی می کند. با توجه به تعداد قرص در هر بسته بندی، نوع برند، قابلیت های مختلف و عملکردهای هر قرص، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

  • تنوع، نوع عملکرد و قابلیت قرص

قرص ها در انواع مختلف پودر فشرده جامد پاور بال، ژل و ترکیبی از پودر و ژل تولید شده اند. قرص های تک کاربردی تنها وظیفه شویندگی ظروف را بر عهده می گیرند که در هنگام استفاده نیاز به نمک و جلادهنده به صورت مجزا خواهد بود. اما قرص های چند منظوره با ترکیبات حاوی نمک، جلادهنده و مواد شوینده به صورت همزمان ضمن صرفه جویی در هزینه ها، درخشش ظروف و نرم کردن آب را نیز بر عهده خواهند داشت.

  • رایحه

رایحه خوب می تواند طراوت و تازگی را به دستگاه ظرفشویی و ظروف شما ببخشد. رایحه لیمو و کلاسیک از پرطرفدارترین و محبوب ترین آن ها می باشد.

  • قدرت حل شوندگی قرص

حل شوندگی قرص ها در انواع برنامه های شسشتشو و دماهای مختلف نشان دهنده کیفیت بالای آن خواهد بود. کپسول هایی که از برند معتبر نبوده و به صورت تقلبی تولید شده اند ممکن است قبل از موعد مقرر حل شوند یا بعد از اتمام برنامه شستشو مقداری از آن بر روی ظروف رسوب کند. بنابراین این فاکتور نیز از حیاتی ترین موارد برای انتخاب می باشد.

  • محافظت از ظروف و دستگاه ظرفشویی

معمولا کاربران قرصی را ترجیح می دهند که ضمن شویندگی بی نقص ظروف باعث افزایش طول عمر دستگاه ظرفشویی و ظروف آن ها نیز شود. قرص هایی که در ترکیبات خود حاوی نمک می باشند باعث رسوب زدایی قسمت های حیاتی و فیلتر های دستگاه شده و با نرم کردن آب های سخت، به جلوگیری از ایجاد خط و خش و کدر شدن ظروف بلورین کمک می کند.

سخن پایانی

در زمان خرید قرص ماشین ظرفشویی با وجود انواع مختلف عرضه کنندگان و مراکز فروش و وجود مارک های متنوع دقت داشته باشید که به سراغ برند های متفرقه، ارزان و بدل نروید. این قرص ها ضمن آسیب به دستگاه ظرفشویی شما و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری، سبب صدمه به ظروف و ایجاد خط و خش بر روی آن ها خواهد شد. با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف چون قیمت، عملکرد، ترکیبات، قدرت حل شوندگی، رایحه و ... قرص های فینیش، فیری، درفت و پریل از جمله پروفروش ترین و بهترین قرص های سال 2021 از دیدگاه کاربران انتخاب شده اند. بنابراین برای خرید مطمئن و انتخاب محصول اصل و اورجینال پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی زز زاگرس می باشد. تمامی محصولات این سایت دارای ضمانت اصالت کالا بوده و به طور مستقیم از کشور مبدا خریداری شده اند. ضمانت بازگشت کالا در 7 روز و تحویل در اسرع وقت از دیگر مزایای خرید از این فروشگاه اینترنتی در بستر فضای آنلاین خواهد بود. با مراجعه به سایت اینترنتی زز زاگرس و مطالعه ویژگی های هر یک از قرص ها و مقایسه قیمت و تعداد موجود در بسته بندی، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

کدخبر: 706261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟