خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

این در حالی است که داشتن پس‌انداز ۱۰ میلیون تومانی کار ساده‌ای نیست و باید با برنامه‌ریزی دقیق به آن برسید. بنابراین اگر قصد خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان را دارید؛ بهتر است خوب تحقیق کنید تا بتوانید بهترین و هوشمندانه‌ترین خرید را داشته باشید. در ادامه؛ بهترین گوشی‌های این رنج قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم:

با گوشی ۱۰ میلیون تومانی چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

گوشی ۱۰ میلیون تومانی برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد؛ اگر درآمدتان بالاست و فقط به دنبال خرید گوشی آیفون هستید؛ احتمالا گوشی‌های ۱۰ میلیون تومانی را به چشم محصولاتی برای استفاده روزانه می‌بینید؛ اما گوشی‌های ۱۰ میلیون تومانی موجود در بازار؛ آپشن‌های زیادی دارند و برای بیشتر افراد بسیار مناسب هستند.

البته با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی؛ نباید انتظار داشته باشید که بتوانید با این قیمت گوشی‌های پرچم‌دار را تهیه کنید! اگرچه موبایل‌های تا ۱۰ میلیون تومانی که در زیر معرفی می‌شوند؛ کیفیت بالایی دارند و معمولا دوربین قوی؛ عملکرد باطری خوب؛ طراحی بدنه و سخت‌افزار مناسب؛ صفحه نمایش باکیفیت و آپشن‌های دیگری دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

گوشی موبایل سامسونگ A71:

این گوشی میان رده؛ یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های همراه در بازار ایران است که کمتر از ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. قرار گرفتن چهار دوربین در پشت این موبایل باعث شده بتوانید فیلم و عکس‌های باکیفیتی با کمک این گوشی تهیه کنید. صفحه نمایش گوشی A71 یکی از بزرگ‌ترین و کشیده‌ترین صفحات در بین موبایل‌های موجود در بازار است و لبه‌های چهار طرف آن هم بسیار باریک هستند. طراحی بدنه این گوشی با پلاستیک و شیشه انجام شده و از گوریلا گلس نسل سوم در ساخت آن استفاده شده است. مثل بیشتر گوشی‌های برند سامسونگ؛ این موبایل هم دارای صفحه نمایشگر اولد با رنگ‌های شارپ؛ روشنایی بالا و کنتراست زیاد است.

 

گوشی موبایل شیائومی پوکو F3:

با بالا رفتن قیمت گوشی‎هایی از برندهای شناخته شده‌تر؛ شیائومی و هوآوی جای خود را در بازار پیدا کرده‌اند. کیفیت بالای گوشی شیائومی در کنار قیمت مناسب آن باعث شده بسیاری از افراد گوشی‎های این برند را به موبایل‌هایی با کیفیت مشابه اما قیمت بالاتر؛ ترجیح بدهند. این گوشی؛ دارای طراحی زیبا ومات بدنه است که برای حفاظت از آن؛ از گوریلا گلس نسل پنجم استفاده شده است. تراشه فوق‌العاده قدرتمند گوشی پوکو F3 تجربه کار کردن با این گوشی را برای همه افراد مخصوصا گیمرها بسیار راحت و دلنشین کرده و در استفاده از هیچ موبایل هم‌قیمت دیگری این قدرت پردازش را تجربه نخواهید کرد!

البته نقطه ضعف این گوشی همراه؛ دوربین آن است که از ترکیب یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی؛ دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. البته بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر دوربین این گوشی کیفیت بالاتری داشت؛ نمی‌توانستید این امکانات را با این قیمت تهیه کنید.

 

گوشی موبایل سامسونگ M62:

اگر همیشه در کیف و وسایل شما یک شارژر یا پاور بانک پیدا می‌شود؛ احتمالا این گوشی میان رده همان چیزی است که رویایش را داشتید! گوشی‌های سامسونگ M معمولا باطری‌های بسیار قوی دارند. گوشی موبایل سامسونگ M62 هم یکی از قوی‌ترین باطری‌ها را در بدنه ظریف خود جا داده است. شاید بتوان گفت که همه ویژگی‌های این محصول از جمله نور و روشنایی صفحه؛ طراحی بدنه و حتی تا حدودی دوربین؛ در حد یک گوشی میان رده است و مهم‌ترین ویژگی که این محصول را از سایر گوشی‌ها متمایز کرده؛ باطری بسیار توانمند و البته حافظه و سرعت پردازش آن است.

بنابراین اگر سرعت کار با تلفن همراه و شارژدهی آن برای شما اهمیت زیادی دارد و بودجه شما هم بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نیست؛ نیازی به گشتن در میان محصولات موجود در بازار ندارید؛ گوشی سامسونگ M62 بهترین گزینه برای شماست!

 

چرا در خرید گوشی‌های میان رده باید دقت بیشتری کنیم؟

برای بیشتر افراد پس‌انداز کردن مبلغ ۱۰ میلیون تومان کار ساده‌ای نیست! به همین دلیل مهم است که حاصل زحمات چند ماهه خود را به بهترین شکل ممکن و برای گوشی یا محصولی صرف کنیم که بیشترین کیفیت و ماندگاری را برای ما داشته باشد. در خرید گوشی‌های میان رده چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد؛ پیدا کردن فروشنده منصفی است که مطمئن باشید جنس با اصالت و با قیمت مناسب از او تهیه می‌کنید.

اما چطور می‌توانید چنین فرد قابل اعتمادی پیدا کنید؟ قطعا اگر صاحب فروشگاه بسیار بزرگی به شما بگوید می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ یا سایر برندها با بهترین قیمت روی او حساب کنید و در کسری از ساعت آن را درب منزل تحویل بگیرید؛ به او اعتماد می‌کردید!

البته شاید این دلایل به نظر شما کافی نباشد؛ به همین دلیل آن فروشگاه بزرگ اشاره می‌کند که دارای مجوز از تمام نهادهای مربوطه است و در صورت عدم رضایت و عدم اصالت کالا می‌توانید آن را مرجوع کنید! احتمالا هر قدر هم فرد سختگیری باشید؛ خرید از این فروشگاه را امتحان خواهید کرد. البته اگر هنوز شک دارید؛ باید بگوییم ارسال همه محصولات حتی به صورت اکسپرس از این فروشگاه کاملا رایگان است. کافیست سری به فروشگاه اینترنتی آلین لند بزنید و خرید خود را همین حالا ثبت کنید.

آلین لند؛ بیشتر از این که یک فروشگاه اینترنتی باشد؛ سرزمین پر رمز و رازی است که هرچه بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید. در آلین لند؛ هر روز پروموشن‌ها و تخفیف‌های بسیار بزرگ و هیجان‌انگیزی برگزار می‌شود که گاهی قیمت محصولات را تا ۷۰٪ کمتر از قیمت واقعی آنها به فروش می‌رساند!

یکی از زیرمجموعه‌های آلین لند هم کالای دیجیتال و موبایل است که در این قسمت می‌توانید انواع گوشی‌های میان رده و بالاتر را با هر بودجه‌ای پیدا کنید. خرید از آلین لند علاوه بر امکان دریافت سریع درب منزل بدون پرداخت هزینه؛ این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که کالای با اصالت را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کرده‌اید. برای دیدن محصولات بیشتر در کتگوری‌های مختلف می‌توانید به آدرس https://www.alinland.com/ مراجعه کنید.

 

کدخبر: 705995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟